خروج بخش گنبکی از بن بست؛

اتصال بخش گنبکی به جاده جاسک

فرماندار ریگان گفت: با مطالعه طرخ آبخوان داری بخش گنبکی به جاده جاسک متصل خواهد شد.

اتصال بخش گنبکی به جاده جاسکبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امین باقری فرماندار ریگان گفت: برنامه ریزی برای اتصال شهر گنبکی به جاده جاسک از طریق طرح تحقیقاتی ابخوانداری در دستور کار قرار دارد.

وی خواستارپیگیری و همکاری شورای شهر به اتفاق شهرداری و بخشداری گنبکی در خصوص ایجاد جاده ای که گنبکی را به سد نسا متصل می کند شد و اظهار کرد:باید کاری کرد که مردم این شهر بتوانند از مناظر و طبیعت زیبای این منطقه بهرمند شوند .

وی با اشاره به اینکه مطالعات جاده گنبکی به طرف سد در دست اقدام است ابراز داشت:شهروندان گنبکی در حفظ بافت قدیمی این شهر اهتمام جدی داشته و از مشارکت انها در؛زیباسازی شهر کمک بگیرند.

فرماندار ریگان در خصوص جذب اعتبارات ورزشی دو سال اخیر را برای ورزشکاران گنبکی سال خوبی توصیف کرد و افزود: فرمانداری ریگان نهایت تلاش خود را در خصوص جذب اعتبار برای ساخت دو چمن ونیز سالن فوتسال انجام و چمن فوتبال توسط تربیت بدنی بزودی راه اندازی می شود.

وی در خصوص سالن نیمه تمام گنبکی از شورای شهر خواست به اتفاق بخشدار گنبکی به شدت پیگیر این موضوع باشندوافزود: امسال ساخت 2 مدرسه در گنبکی اغاز خواهد شد.

باقری افزود: جذب شدن قیر رایگان توسط شهرداری ریگان وگنبکی را الزامی دانسته وگفت: باید معابر بخش گنبکی به زودی آسفالت شوند که برنامه ریزی های لازم برای این کار انجام شده است.

انتهای پیام/ح

جاده گنبکی به جاسک به زودی ایجاد می شود

برچسب ها: اتصال ، اخبارکرمان ، ریگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار