جذب95 درصد اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان در بخش ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات تخصیصی بخش ورزش در سفر 24 و 25 مرداد سال 1395 رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت به استان 45 میلیارد ریال بود که تاکنون 95 درصد آن معادل 43 میلیارد ریال جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛    سید محمدتقی علوی در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: سال جاری از محل اعتبارات خاص وزارت نفت 235 میلیارد ریال به حوزه ورزش شهرستان های گچساران، باشت و بهمئی اختصاص یافت.

وی افزود: قرار است از محل اعتبارات خاص وزارت نفت 300 میلیارد ریال در سال جاری به حوزه ورزش شهرستان های بویراحمد و دنا نیز اختصاص یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استاندار این استان نیز پیگیری هایی برای اختصاص 56 میلیارد ریال از محل اعتبارات خاص وزارت نفت به منظور تکمیل طرح های ورزشی استان انجام داده که قرار است سال جاری تخصیص داده شود.

علوی عنوان کرد: هم اینک 100 طرح ورزشی در حال ساخت در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 26 مورد استانی و 23 مورد ملی بوده و 51 مورد نیز از محل اعتبارات خاص وزارت نفت ساخته می شود.

وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد تنها استان کشور است که خانه جوان ندارد و اداره کل ورزش و جوانان این استان نیز ساخت و راه اندازی آن را پیگیری می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان زمین مورد نیاز برای ساخت این خانه را در شهر یاسوج تأمین کنند تا عملیات اجرایی آن به زودی آغاز شود.

علوی با اشاره به وجود 46 هیات ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: رؤسای هیات های ورزشی استان ملزم به ارائه هدف گذاری و تهیه برنامه‌های کوتاه، میان و بلندمدت برای پیشبرد بهتر امور هستند.

وی افزود: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد درصدد گرفتن میزبانی اردوها و رقابت‌های مختلف ملی در یاسوج و دیگر شهرهای این استان در سال جاری هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 30 ورزشکار آقا و خانم رشته‌های مختلف این استان که شانس حضور و یا کسب مدال در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را دارند تاکنون شناسایی شده است.

علوی عنوان کرد: ساخت 300 زمین چمن مصنوعی فوتبال تا چهار سال آینده در کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی شده که از این تعداد 200 مورد در روستاهای بالای 50 خانوار و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، استانداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ساخته می شود.

وی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار، ابراز داشت: رسانه های کهگیلویه و بویراحمد با انتقادهای سازنده به توسعه و تعالی روز افزون ورزش استان در هر 2 حوزه همگانی و قهرمانی کمک کنند.

کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف است.

 

انتهای پیام/ش

وجود 46 هیات ورزشی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.