زمینه سازی اشتغال زندانیان با حرفه آموزی

مدیرکل زندان های همدان گفت: فراگیری فعالیتهای اشتغال و حرفه آموزی ،زمینه اشتغال زندانیان را در هنگام آزادی فراهم می کند.

زمینه سازی اشتغال زندانیان با حرفه آموزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن محمد یاری مدیر کل زندان های همدان با اشاره بر توسعه کلاس های اشتغال و حرفه آموزی تأکید کرد و گفت : فراگیری فعالیتهای اشتغال و حرفه آموزی در سطح زندان های استان ،زمینه اشتغال زندانیان را در هنگام آزادی فراهم می کند.

مدیرکل زندان‌های همدان در این کارگروه بر توسعه کلاس‌های اشتغال و حرفه‌آموزی تأکید کرد و اظهار داشت: فراگیری فعالیت‌های اشتغال و حرفه‌آموزی در سطح زندان‌های استان، زمینه اشتغال زندانیان را در هنگام آزادی فراهم می‌کند.

حسن محمد یاری با تأکید بر برگزاری کمیته‌های فرعی اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌های استان افزود: کمیته‌های فرعی در زندان‌های استان باید به صورت منظم برگزار و گزارش برگزاری این کمیته‌ها به اداره کل ارسال شود.

مسئولین اشتغال و حرفه‌آموزی در ادامه این جلسه، پیرامون موضوعات مختلف مربوط به اشتغال به بحث و تبادل نظر پرداخته و جزئیات آن را بررسی کردند.

انتهای پیام/خ

لزوم فراگیری زندانیان با حرفه آموزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.