معاون مسکن روستایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تخریب تأسیسات زیربنایی ۳۰۰ خانوار بر اثر سیل/ اجازه ساخت مسکن در حریم رودخانه‌ نمی‌دهیم

مهدیان گفت: به واحد‌های مسکونی که در حریم رودخانه‌ها ساخته و تخریب شده اند، اجازه ساخت مجدد به آنها داده نمی‌شود.

از بین رفتن تاسیسات زیربنایی ۳۰۰ خانوار بر اثر سیل در گلستان/ اجازه ساخت مسکن در حریم رودخانه ها داده نمی شودعزیزاله مهدیان معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه سیل و حوادث طبیعی در ماه گذشته خساراتی را برجای گذاشته، اظهار داشت: بر اثر سیل در خراسان رضوی، نیشابور و بندر درگز ۱۲۸ واحد مسکونی تخریب و ۶۰ واحد مسکونی دچار خسارات تعمیراتی شده اند.

وی در ادامه افزود: واحد‌های مسکونی که در حریم رودخانه‌ها ساخته شده بودند به طور کامل از بین رفته و در یکی از روستا‌ها نیز خسارت جانی نیز در پی داشته است.

مهدیان در خصوص حادثه سیل در استان گلستان نیز گفت: بر اثر سیل تاسیسات زیربنایی ۲۰۰ تا ۳۰۰ خانوار آسیب دیده و بین ۳۶ واحد  مسکن روستایی در این استان و ۲ واحد شهری دچار خسارت شده اند.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن اظهار داشت: به واحد‌های مسکونی که در حریم رودخانه‌ها ساخته و تخریب شده اند اجازه ساخت مجدد به آنها داده نمی‌شود، بنابراین در پی دریافت مجوز برای قطعه زمین مسکونی در جای دیگر هستیم که این موضوع  زمان بر است.

مهدیان در خاتمه یاد آور شد: به دلیل کوهستانی بودن این مناطق تأمین زمین و آماده سازی آنها کمی مشکل است ، اما با این وجود تمام تلاش خود را برای  تهیه زمین مسکونی به کار می گیریم.

انتهای پیام/

خسارت 36 واحد مسکن روستایی در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار