لحظه به لحظه با بورس:

ارزش معاملات از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت

ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد ریال سهم طی ۵۴ هزار نوبت معاملاتی است.

تالارشیشه‌ای سبزپوش شدبه گزارش  خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۱۳.۳۰۱ واحدی به پله ۸۲ هزار و ۳۷۶ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۴۲۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۱۱ میلیون ریال سهم طی ۱۵ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، کچاد، ومعادن، کگل، فولاد، حکشتی، کنور با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۸۰.۳ واحد رشد به پله ۹۳۲ هزار و ۹۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱۰۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۵ میلیون سهم طی ۶ هزار نوبت معاملاتی است.

رشد شاخص در میانه معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۸۶.۳۰۷ واحدی به پله ۸۲ هزار و ۳۸۲ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۶۳ میلیون ریال سهم طی ۴۷ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، کچاد، فولاد، ومعادن، حکشتی، کگل با روند صعودی و نماد شبندر با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۹۰.۷ واحد رشد به پله ۹۳۷ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۴۶۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۳۰ میلیون سهم طی ۲۱ هزار نوبت معاملاتی است.

فرابورس به پله ۹۳۶ هزار واحد رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۱۱.۲۹۷ واحدی به پله ۸۲ هزار و ۳۷۲ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱ میلیارد ریال سهم طی ۵۴ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، کچاد، ومعادن، فولاد، کگل، حکشتی، دعبید با روند صعودی کار خود را به پایان رساندند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۳۰.۷ واحد رشد به پله ۹۳۶ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۶۰۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۴۷ میلیون سهم طی ۲۴ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار