دقایقی پیش؛

قالیباف در آخرین جلسه شورای چهارم حاضر شد/ چمران:برنامه دوم پنج ساله بزرگترین افتخار شورای شهر چهارم است

شهردار تهران به همراه معاونان خود در آخرین جلسه شورای چهارم برای خداحافظی با اعضای شورای شهر حاضر شد.

قالیباف در آخرین جلسه شورای چهارم حاضر شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر قالیباف شهردار تهران به همراه تمام معاونان خود برای خداحافظی با اعضای شورای  چهارم در آخرین جلسه شورای  شهر تهران حضور یافت.

گفتنی است؛ آخرین جلسه شورای چهارم شهر تهران در ساعات اولیه غیر علنی برگزار شد.

 بر اساس این گزارش رحمت الله حافظی با ورود قالیباف صحن شورای شهر را ترک کرد. علیرضا دبیر نیز با آغاز سخنرانی محمد باقر قالیباف صحن شورای شهر تهران را ترک کرد.

 چمران:مهمترین هنر شورای چهارم عدم سایه افکندن مسائل سیاسی بر تصمیم گیری ها یود

 مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران  در آخرین جلسه شورای شهر گفت:زمانی که به شورای شهر ورود کردم تصور می‌کردم چهار سال دیگر تمام می‌شود و حالا پس از دوازده سال معتقدم این شورا عمر طبیعی خود را کرده است.

وی افزود:امیدواریم نزد شهدا و مردم رو سفید باشیم چرا که بارها تکرار کردم مهم‌ترین عملکرد شورای چهارم نبودن سایه و تفکرات سیاسی در تصمیمات شهری بود و این بسیار مهم تلقی می‌شود.

رئیس شورای چهارم تهران با بیان اینکه برنامه دوم پنج ساله بزرگترین افتخار شورای شهر چهارم است،بیان کرد: برای طرح جامع تفصیلی زحمات زیادی کشیده شد و برنامه‌ی ارزنده‌ای تدوین شد، همچنین دوستان خوب ما در شورا و شهرداری زیربنا‌های خوبی را پایه گذاری کردند که امیدوارم شورای جدید آن‌ها را مستحکم‌تر کنند.

چمران بیان کرد:تهران اولین شهر دارای طرح جامع پایدار عملیاتی و دائمی است که با سیستماتیک شدن ثبت تخلفات کار شورای آینده راحت خواهد بود.

وی افزود:پس از چهارده سال حضور در شورای شهر شاهدیم که شهر تهران دگرگون شده است ، اگر کلاهمان را قاضی کنیم و بدون کدورت‌ها به شهر تهران نگاه کنیم هر چند باز هم می‌گوییم مشکلات فراوانی هست و خواهد بود.

چمران بیان کرد:امیدواریم در روز واپسین با عملکردمان آسوده باشیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت:۳۷۱جلسه در شورای شهر چهارم برگزار شد که هر هفته ۲ جلسه، یک جلسه علنی و یک جلسه غیر علنی برگزار شد،۲۳۱ طرح و لایحه مطرح شد که ۹۶ یک فوریتی و ۹۸ طرح دو فوریتی و مابقی نیز به صورت عادی مطرح شد.

وی با بیان اینکه لوایح وارد شده به صحن شورای چهارم ۸۶ طرح یک فوریتی و ۹ طرح دو فوریتی بود، ادامه داد:۱۲۷۳ نامگذاری در شهر تهران صورت گرفت،۱۵۲ گزارش حسابرسی و جمع تذکرات ۳۷۱ تعداد ،۹۶ نطق پیش از دستور،۵۷ نفر از مقامات کشوری نیز به صحن شورا دعوت شدند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه مهمترين هنر شورای چهارم در عين حضور جناح های سياسی  عدم سايه افكندن مسائل سياسی بر تصميم گيری های شهری بود،گفت:طرح جامع شهری ، طرحی كاربردی، عملياتی و در حال استمراروپويایی است که ما به آن افتخار می كنيم.

 وی با اشاره به همکاری جناح‌های سیاسی در شورای چهارم گفت: بار‌ها و بار‌ها شاهد بودیم که طرحی را یکی از جناح‌ها ارائه میداد و جناح دیگر تمام و کمال حمایت می کرد که این رویکرد در حوزه شهری بسیار مهم و باارزش است.

چمران افزود: بحث نظارت هم در دوره چهارم شورای شهر نسبت به دوره‌های قبل بهتر شد.

رئيس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه خدا را شاكرم كه می توانيم ادعا كنيم شهر جديدی ساخته ايم، گفت:تهران در ١٢ سال گذشته متحول و دگرگون شده است.

چمران تاکید کرد: بنده از جانب خودم و همه دوستان پوزش می طلبم و اگر كمی و كاستی بوده است يا در نظارت ها و تذكرات تندی از ما ديده اند اميدوارم مردم و دست اندركاران ما را ببخشند و حلال كنند و در پايان خدا حافظی می كنيم.

انتهای پیام/

خداحافظی قالیباف با اعضای شورای شهر چهارم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار