نایب‌رئیس بانوان هیأت تنیس استان اصفهان

رقابت دختران نونهال تنیس در مسابقات قهرمانی استان اصفهان

نایب‌رئیس بانوان هیأت تنیس استان اصفهان گفت: تنیسورهای دختر با حضور در مسابقات قهرمانی نونهالان استان چند روز با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ندا مؤمن‌زاده  اظهار کرد: مسابقات تنیس قهرمانی نونهالان استان از بیست‌وپنجم تا بیست‌ونهم مردادماه جاری در زمین‌های هیأت تنیس استان اصفهان (باشگاه انقلاب) برگزار شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در دو بخش دختران و پسران در رده‌های سنی زیر 10 سال و زیر 12 سال صورت گرفت، افزود: در بخش دختران حدود 40 بازیکن شرکت داشتند که در نهایت با اعلام نتایج نفرات برتر مشخص شدند.

نایب‌‌رئیس بانوان هیأت تنیس استان اصفهان عنوان کرد: انوشه تابش، آنیتا مهره‌کش و شمیم رجایی به ترتیب عناوین برتر اول تا سوم بخش دختران را در رده سنی زیر 10 سال کسب کردند.

وی اضافه کرد: در رده زیر 12 سال نیز مهرانا سلیمانی‌پور، هلیا پرستوک و صهبا ولایی مقام‌های اول تا سوم این بخش را به ترتیب در این رده سنی به خود اختصاص دادند.

مؤمن‌زاده خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رقابت‌ها تعیین رنکینگ بازیکنان استان بوده است.

وی در پایان یادآور شد: مسابقات تنیس قهرمانی دختران کشور در رده‌های سنی زیر 12 و زیر 14 سال، تیرماه سال جاری در کرمان انجام گرفت که تیم اصفهان موفق شد عنوان سوم مشترک را به دست آورد.    

 

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی نونهالان استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.