انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان شیمیدان برجسته کشور

سرپرست مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان شیمیدان برجسته کشور در شاخه شیمی فیزیک در سال 96 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی اشرف سلطانی، سرپرست مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب پروفسور عزیز حبیبی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان شیمیدان برجسته کشور در سال 1396 خبر داد و گفت: این انتخاب به پیشنهاد کمیته شیمی فیزیک و تصویب هیات مدیره انجمن شیمی ایران انجام شده است.

گفتنی است پروفسور عزیز حبیبی استاد تمام دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی و دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی شیمی فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف می باشد. وی دارای چندین کتاب تالیفی و ترجمه بوده و از سال 1384 تا 1388 ریاست دانشگاه محقق اردبیلی را بر عهده داشته است. همچنین چاپ بیش از ۱۲۰ مقاله JCR ، داور بیش از 40 مجله معتبر بین المللی JCR، انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه و استان طی چندین سال، عضویت در هیات‌ تحریریه مجله Physical Chemistry Research که از مجلات ISI بوده و توسط انجمن ‌شیمی ایران چاپ‌ می شود از جمله مهمترین سوابق علمی و پژوهشی پروفسور عزیز حبیبی می باشد.

 

انتهای پیام/ح

کسب عنوان شیمیدان برجسته کشور توسط استاد دانشگاه اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.