بشارت 1451؛ میزبان برگزیدگان قرآنی نهادها و دستگاههای اجرایی کشور

بخش ویژه رقابت‌های قرآنی 1451 ، با حضور منتخبان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف کشور اول شهریور برگزار می‌شود.

بشارت 1451؛ میزبان برگزیدگان قرآنی نهادها و دستگاههای اجرایی کشوربه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ رقابت‌های قرآنی «بشارت 1451» با حضور منتخبان بیش از 20 دستگاه اجرایی و نهادهای مختلف کشور از روز چهارشنبه 1 شهریور به مدت 6 روز به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

این رقابت‌ها در سه رشته مفاهیم، حفظ و قرائت و در دو بخش زنان و مردان به صورت حضوری برگزار می شود و بر همین اساس بخش مفاهیم ویژه زنان و بخش حفظ و قرائت ویژه مردان پیش بینی شده است.

قضاوت این مسابقات قرآنی را داوران بین‌المللی و اساتید مطرح قرآن کشور بر عهده خواهند داشت و در انتهای رقابت به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

این مسابقات با محوریت سوره‌های ملک و واقعه در استودیوی برنامه تلویزیونی طرح ملی قرآنی «بشارت 1451» و با حضور حضار علاقه‌مند به رقابت های قرآنی برگزار می شود.

لازم به ذکر است؛ مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه، وزارت آموزش و پرورش، وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح، وزارت بهداشت و درمان، وزارت ورزش و امور جوانان، آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی، سازمان دارالقرآن الکریم، هلال احمر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیج، حوزه علمیه برادران، حوزه علمیه خواهران، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، شهرداری تهران، سازمان بهزیستی و اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت از جمله نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور هستند که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

شایان ذکر است؛ برنامه «بشارت 1451» هر روز از ساعت 17:00 تا 19:00 به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود و برنامه پایانی آن ششم شهریور از این شبکه پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

آغاز رقابت‌های قرآنی طرح بشارت 1451

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.