همزمان با روز پزشک برگزار می شود؛

ادای احترام به مقام بوعلی سینا در همدان

همزمان با روز پزشک مراسم ادای احترام به مقام بوعلی سینا و آیین تجلیل از ۴۰ پزشک نمونه استان همدان برگزار می‌شود.

ادای احترام به مقام بوعلی سینا یکم شهریورماه در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدحبیب‌اله موسوی‌بهار، رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به در پیش بودن روز پزشک با بیان اینکه حق و شأن بوعلی‌سینا بالاتر از اقدامات انجام شده است، عنوان کرد: پزشکان و دانشجویان پزشکی باید همواره صفاتی همچون مدارا با بیمار، حسن‌خلق، تحقیق و پژوهش و تلاش برای خدمت‌رسانی به بشریت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم روز پزشک در جوار آرامگاه بوعلی سینا، گفت: یکم شهریورماه همزمان با تولد حکیم هزاره‌ها به نام «روز همدان» و «روز پزشک» نامگذاری شده که در این روز برنامه‌های متنوعی توسط دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه گفت: از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰ صبح روز چهارشنبه یکم شهریورماه در آرامگاه ابوعلی سینا، مسئولان شهر همدان با اهدای گل و قرائت فاتحه بر مزار این فیلسوف بزرگ ادای احترام می‌کنند.

وی یادآور شد: مراسم روز پزشک در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی برگزار و از ۴۰ پزشک نمونه قدردانی می‌شوند.

موسوی‌بهار با تأکید بر اینکه جامعه پزشکی به عنوان نخبگان کشور، راهگشای جامعه هستند، گفت: ارج نهادن به پیشکسوتان عرصه پزشکی، اقدامی بسیار زیباست و امید است این فرهنگ، روز به روز افزایش یابد.

انتهای پیام/ د

ادای احترام به مقام بوعلی سینا در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار