فیسبوک به وعده‌های خود عمل نکرد

شرکت فیسبوک به تعهداتش در خصوص مسنجر واتس عمل نکرده است و همین امر انتقاد منتقدان را برانگیخت.

دروغگویی فیسبوک انتقادات بسیاری در پی داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال 2014 بود که فیسبوک نرم افزار واتس اپ، بزرگترین مسنجر جهان را با قیمت 22 میلیارد دلار خریداری کرد و این مسنجر به زیر مجموعه فیسبوک درآمد.

اما از همان زمان این اقدام فیسبوک منتقدان زیادی داشت، این عده بر این عقیده بودند که فیسبوک با خرید واتس اپ نمی‌تواند این مسنجر را به خوبی مدیریت کند و قطعا اشکالات زیادی برای آن پیش خواهد آمد.

در آن زمان عده بسیاری در مقابل این انتقادها ایستادند و از فیسبوک و اقدام او حمایت کردند و فیسبوک هم وعده های بسیاری برای پیشرفت مسنجر واتس اپ به کاربران داد.

اما اخیرا شاهد این هستیم که فیسبوک به بسیاری از وعده های خود عمل نمی‌کند و همین مسئله باعث شده است که منتقدان فیسبوک دوباره قوت بگیرند و به انتقادهای خود ادامه دهند.

یکی از وعده هایی که فیسبوک درباره مسنجر واتس اپ داده بود این بود که هیچگاه هیچ اطلاعاتی میان این دو سرویس رد و بدل نشود، اما سال گذشته فیسبوک خلف وعده کرد و بسیاری از کاربران  را ناراضی، تا جایی که اتحادیه اروپا این شرکت را به پرداخت 130 میلیون دلار ( قریب به 500 میلیارد تومان ) جریمه محکوم کرد.

یکی دیگر از وعده های فیسبوک این بود که تبلیغات را از مسنجر واتس اپ حذف کند، اما  این وعده  را نیز هیچگاه عملی نکرد.

به هر حال انتقادات بسیاری به فیسبوک وارد است، انتقادهایی که ممکن است این غول بزرگ شبکه های اجتماعی را از خرید مسنجر واتس اپ پشیمان کند.

 انتهای پیام/

دروغگویی فیسبوک انتقادات بسیاری در پی داشت

برچسب ها: فیسبوک ، واتس اپ ، جدید ، انتقاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۲۲:۵۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
بجای جریمه دادن ،فسیبوک به مردم خدمت کند
آخرین اخبار