بهره برداری از 45 پروژه عمرانی در مشگین‌شهر

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت ۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد فرماندار مشگین‌شهر در جلسه تشریح برنامه‌های هفته دولت در مشگین‌شهر اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت 45 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد که به طور حتم اجرای این پروژه‌ها می‌تواند در رشد و توسعه منطقه بسیار مثمرثمر و تاثیرگذار باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت بیان کرد: پروژه‌های افتتاح شده به ارزش 45 میلیارد و 244 میلیون تومان برآورد شده که خوشبختانه با در اختیار داشتن اعتبارات کافی و لازم توانستیم اجرای این پروژه‌ها را در اسرع وقت به اتمام برسانیم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: با توجه به مزین شدن سال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال امسال اجرای پروژه‌های اشتغال‌زا در دستور کار قرار گرفته که نیاز است در این زمینه مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه همکاری و مشارکت همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این ارتباط دست یابیم.

رحیمی‌زاد افزود: مشگین‌شهر دارای ظرفیت‌های قابل توجهی در بخش گردشگری است که انتظار ما این است که با حمایت و جلب  سرمایه‌گذاران زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان در آینده‌ای نزدیک فراهم شود و بتوانیم در این زمینه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

 

انتهای پیام/ع

بهره برداری از پروژه های عمرانی در مشگین‌شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.