خرسند در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح طلبان به دنبال عبور از روحانی هستند

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح طلبان به دنبال عبور از روحانی هستند اما نگاه ما به دولت به عنوان مجموعه‌ای خدمتگزار به مردم است.

اصلاح طلبان به دنبال عبور از روحانی هستندحجت‌الاسلام محمد خرسند در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به اظهارات اخیر یکی از مهره‌های افراطی جریان اصلاح طلب مبنی بر اینکه باید از دولت روحانی انتقاد کنیم، گفت: نگاه این افراد به دولت نگاهی انحصاری است و دولت‌ها را تا زمانی قبول دارند که در چارچوب تفکرات خودشان باشد.

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه اکثریت دولت روحانی در اختیار اصلاح طلبان است، اظهار داشت: این‌ها به همین مقدار هم راضی نیستند و صد در صد کابینه را از رئیس جمهور مطالبه می‌کنند لذا روسای جمهور همواره با اینها مشکل دارند.

وی با بیان اینکه رئیس دولت اصلاحات هم در دوره دوم خود با اینها مشکل پیدا کرد، گفت: افراطیون اصلاح طلب در دوره دوم رئیس جمهور اصلاحات می‌گفتند که این فرد باید از قطار اصلاحات پیاده شود و امروز هم همین مسئله را در مورد دولت آ‌قای روحانی به وجود آ‌ورده‌‌اند و روز به روز هم مخالفت‌شان با دولت و شخص رئیس جمهور بیشتر خواهد شد که علت آن هم مطالبات فراقانونی آنهاست.

خرسند با تأکید بر اینکه اصلاح طلبان به دنبال عبور از روحانی هستند، گفت: نگاه ما به دولت به عنوان مجموعه‌ای خدمت گزار به مردم است.

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی با اشاره به سه اولویتی که مقام معظم رهبری در روز تنفیذ برای دولت مقرر کردند، بیان داشت: یکی بحث معیشت مردم و تعامل با دنیا و دیگری استکبار ستیزی بود و مردم هم از دولت آقای روحانی همین سه مورد را توقع دارند.

وی تصریح کرد: از دولت دوازدهم انتظار داریم به طور جدی به معیشت مردم توجه کند زیرا معیشت با آمار و ارقام حل نمی‌شود و متأسفانه امروز کارخانه‌ها و بازار ما شاهد رکود است.

خرسند با بیان اینکه چینش کابینه بیشتر به سمت اصلاح طلبان وجریان موسوم به اعتدال گرا بود، گفت: آقای روحانی در مطالبات 16 میلیون نفری که به او رأی ندادند توجه نکرده اما در عین حال دولت مستقر شده و همه باید دولت را کمک کنیم تا به تعهدات خود عمل کند.

انتهای پیام/

 

عبور اصلاح طلبان از روحانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار