افزایش رطوبت نسبی تا هفته آینده

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه افزایش رطوبت نسبی تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هوا تا هفته آینده در استان به بیشتر از 47 درجه سانتیگراد نخواهد رسید.

وی بیان داشت: به علت بالابودن ضرایب ناپایداری پیش‌‌بینی می‌شود که در نقاط شرقی و شمالی استان شاهد بارش رگبار پراکنده، وزش باد و در نقاط غربی و مرکزی استان وقوع پدیده گرد و خاک بطور موقت باشیم.

بهادری گفت: با توجه به این‌که بارش پراکنده در نقاط شمالی و مرتفع استان پیش‌بینی می‌شود احتمال آب‌گرفتگی معابر به طور موقت در این مناطق وجود دارد و در این راستا توصیه می‌شود که در مراکز مرتفع از حضور در حاشیه رودخانه‌ها جداً خودداری شود.

وی میزان رطوبت نسبی امروز  برخی شهر ها را تشریح کرد:صبح در ماهشهر 90 درصد، هندیجان 86 درصد، اهواز و امیدیه 82 درصد، آغاجاری 80 درصد، بستان 77 درصد و در شادگان 75 درصد بوده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته بستان با 49 درجه سانتی گراد و دهدز با 27 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای امروز اهواز نیز بین 31 تا 46 درجه سانتی گراد در نوسان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: میزان بارندگی روز گذشته در امامزاده عبدالله باغملک 5 میلی‌متر گزارش شده است.


انتهای پیام/م

 گرما ورطوبت بالا در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.