برگزاری مانور امداد نجات سقوط هواپیما در کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انجام مانور سقوط هواپیما با مشارکت نهادهای اجرایی و عملیاتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: با توجه به این موضوع که ایمنی فعالیتهای هوانوردی در درجه اول قرار دارد و با توجه به اهمیت ایمنی فرودگاهها ایجاب مینماید نیرویهای آتش نشانی و امدادی جهت جلوگیری و کاهش خسارات احتمالی با تمرین مانورهای مستمر همیشه در آمادگی کامل باشند.
وی افزود: در این مانور 6خودرو از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی که 3خودروی اصفاء حریق به همراه 3تیم اطفائی و 3خودرو امداد و نجات به همراه تیم تخصصی امداد و نجات به محل حادثه فرضی اعزام شد.
وی گفت: به محض اعلام حادثه به سامانه 125سازمان آتش نشانی و اعلام محل حادثه در 2مایلی فرودگاه کرمان سریعا خودروها و تیمهای اطفائی و امداد نجات سازمان آتش نشانی به محل اعزام و با ورود به محل حادثه عملیات اطفاء حریق و نجات مصدومین حادثه آغاز شد .
مدیر عامل سازمان آتش نشانی افزود: این حادثه فرضی پس از اطفاء حریق بدنه هواپیما دیگر نیروهای امدادی و عملیاتی استان به محل حادثه اعزام و به همراه تیمهای امداد ونجات سازمان آتش نشانی عملیات نجات و جستجو آغازشد.
وی در پایان تصریح کرد: دراین حادثه فرضی از مجموع 46نفر سرنشین هواپیما پنج نفر فوت و 41نفر مصدوم شده بودند که پس از عملیات جستجو و اقدامات اورژانسی به بیمارستان های شهر کرمان اعزام شدند.
انتهای پیام/ی

امداد و نجات در سقوط هواپیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار