کسب رتبه 50 کنکور سراسری توسط نخبه دره شهری

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دره شهر از کسب رتبه 50 توسط مددجوی نخبه دره شهری در کنکور سراسری مراکز اموزش عالی کشور خبر داد.

کسب رتبه 50 کنکور سراسری توسط نخبه دره شهری

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،وحید نظرپور گفت: رضا مشفقی نیا یکی از دانش آموزان مددجوی اهل روستای محروم ارمو شهرستان دره شهر در کنکور سراسری امسال موفق به کسب رتبه 50 کشور شده است.


وی با اشاره به اینکه این دانش آموز مددجو توانسته از بین بیش از 518 هزار نفر شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی این رتبه را کسب کند افزود: این مددجو متولد بهمن سال 1377 است که دیپلم خود را امسال اخذ و برای نخستین بار در کنکور سراسری شرکت کرده است.


وی بیان کرد: حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مددجو از برنامه های مهم حوزه فرهنگی کمیته امداد شهرستان دره شهر است و هم اکنون بیش از 500 دانش آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد این شهرستان برخوردار هستند.


مدیر کمیته امداد شهرستان دره شهر اظهارکرد: این تعداد دانش آموز و دانشجو در طول سال از خدمات مختلفی همچون پرداخت کمک هزینه تحصیلی، شهریه دانشگاه، اعزام به اردوهای داخل و خارج از استان،آموزش خانواده،حضور در کلاسهای آموزشی و حرفه آموزی برخوردارند.


شهرستان دره شهر در 100 کیلومتری جنوب مرکز استان ایلام واقع شده است.


22 هزار خانوار در استان ایلام زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

انتهای پیام/ د

درخشش مددجوی نخبه دره شهری در آزمون سراسری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.