درسایه امنیت استعداد‌ها بروز می کنند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مهمترین هدف ما حفظ و ارتقاء امنیت جامعه است که در این راه شهدایی، چون شهید توحیدی نژاد را در مرز‌های شرق کشور تقدیم انقلاب کردیم و درسایه امنیت استعداد‌ها ظهور و بروز پیدا می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم یادواره ۱۳ شهید نیروی انتظامی شهرستان شهربابک گفت: بزرگترین افتخار ما خدمتگزاری شایسته به مردم است و یک ساعت نگهبانی در راه خدا برتر از هفتاد سال عبادت است.
وی افزود: در سایه امنیت استعداد‌ها ظهور و بروز پیدا می‌کند، در غیر اینصورت روح و روان مردم نگران و پریشان است.
سردار بنی اسدی فر گفت: جمهوری اسلامی در بحث امنیت حرف اول را در جهان می‌زند که این موهبت مدیون توانمندی‌های داخلی و به واسطه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و افتخار می‌کنیم که خدمتگزار مردم و خانواده شهداء هستیم.
این مقام انتظامی تصریح کرد: حمایت مردم از انقلاب مهمترین عامل در ایجاد اختلال در برنامه‌های دشمنان است.
وی بیان داشت: مهم‌ترین شاخصه وجود خیمه ولایت است که رهبری گرانقدر توانسته اند تمام ظرفیت‌های موجود را تجمیع کنند تا بتوانیم روی پای خود بایستیم.
فرمانده انتظامی استان گفت:رمز موفقیت ما در سایه ولایت مداری، وحدت و دوری از اختلافات سیاسی است و این وحدت باید بیش از پیش تقویت شود.
وی با اشاره به تعامل سایر دستگاه‌ها با پلیس تصریح کرد:تاکنون تهدیدات بزرگی وجود داشته که با وجود تعامل مناسب با سایر دستگاه‌های اجرایی، تهدیدات به حداقل رسیده اند.
وی در پایان از همکاری و تلاش‌های دستگاه‌های مختلف همچون سپاه، اداره اطلاعات و دستگاه قضایی تشکر کرد و افزود: این ارتباطات به نحوی حاکم است که نیروی انتظامی توانسته رضایتمندی مردم و مسئولین را فراهم کند.
انتهای پیام/ی

حفظ امنیت در سایه شهدای انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار