مبارزه با مخلان امنیت کشور

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در حال مبارزه با کسانی است که هدف آن‌ها برهم زدن امنیت کشور و تجاوز به حقوق دیگران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: اکنون همکاران ما در نیروی انتظامی در حال مبارزه با کسانی هستند که هدف آنها برهم زدن امنیت کشور و تجاوز به حقوق دیگران است، به همین دلیل دریچه شهادت به دلیل مأموریت های متعدد و گسترده در نیروی انتظامی باز است.


سردار اشتری با اشاره به حدود 8 هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرزهای خشکی و دریایی در ایران بیان داشت: مرزداران ما در همه نقاط کشور حاضر هستند، وحراست، حفاظت و پاسداری از مرزها را با حضور در جاده ها، شهرها، روستاها و مرزها برعهده دارند.
وی با تاکید بر اینکه وضعیت امنیتی ما در سراسر کشور خوب است، متذکر شد: این امنیت را مرهون شهدا، هدایت های مقام معظم رهبری و همت همه نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.


فرمانده نیروی انتظامی افزود: در سال جاری به دلیل هم زمان بودن 2 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و در برخی استان ها، انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان، انتخابات بزرگی همرا با امنیت خوب برگزار کردیم. که خوزستان نیز از این لحاظ شرایط بسیار خوبی داشت


سردار اشتری با بیان اینکه استان خوزستان نسبت به سایر استان‌ها از شرایط خاصی بهره می‌برد یاد آور شد: این استان به دلیل وضعیتی که در طول 8 سال دفاع مقدس داشت، همسایگی با کشور عراق وجود گروه های تجزیه طلب و مسائلی که خاص خود استان است، به طور حتم می‌طلبید که یک زمان مناسب، اراده محکم، فرماندهی قوی و همکاری همه جانبه داشته باشیم.


انتهای پیام/م

مردم خوزستان در سال های دفاع مقدس نقش ویژه ای ایفا کردند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.