تولیت آستان احمدی و محمدی (ع):

تصویر اسارت شهید حججی حقیقت عاشورای امام حسین (ع) را ترسیم کرد

تعزیه خوانی‌ها، قلم‌ها و نقاشی‌ها از صحنه عاشورا را بار‌ها ملاحظه کرده ایم، ولی هیچ کدام حقیقت عاشورای امام حسین (ع) را این چنین که تصویر اسارت شهید حججی نشان می‌داد، ترسیم نکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) در مراسم دیدار مردم شیراز با خانواده شهید حججی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار کرد: همه شهدا در مقام عالیه هستند، اما برخی از آنان عجیب درخششی دارند و شهید محسن حججی به تعبیر مقام معظم رهبری، حجت خدا برای همه جامعه بخصوص نسل جوان ما است.

وی ادامه داد: تعزیه خوانی‌ها، قلم‌ها و نقاشی‌ها از صحنه عاشورا را بار‌ها ملاحظه کرده ایم، ولی هیچ کدام حقیقت عاشورای امام حسین (ع) را این چنین که تصویر اسارت شهید حججی نشان می‌داد، ترسیم نکرد.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب با اشاره به اینکه گروه تکفیری و تروریستی داعش ادامه دهنده ظلم و ستم بنی امیه، شمریان و یزیدیان زمان است، تصریح کرد: این‌ها به خیال خودشان با پخش عکس شهید حججی در فضای مجازی پیروز شده اند، اما پیروز این میدان، آن شهید بزرگوار است.

در این مراسم پرچم آستان احمدی و محمدی و حکم خادمی این آستان مطهر به پدر شهید محسن حججی اهدا شد.

در این مراسم که با حضور چشمگیر مردم برگزار شد پس از سخنرانی آیت الله دستغیب شرکت کنندگان با مداحی یکی از مداحان برجسته شیراز به سینه زنی در سوگ امام جواد (ع) و شهید حججی پرداختند.

انتهای پیام/ن

دیدار مردم شیراز با خانواده شهید حججی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار