خرمشهر، پارسال حائز رتبه نخست اجرای ویژه برنامه های هفته ولایت

22 ویژه برنامه هفته ولایت در خرمشهر اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛مزارعی  دبیر ستاد هفته ولایت در نشست شورای اداری با اشاره به خرمشهر با عنوان نجف ثانی گفت: در برگزاری مراسم عید غدیر، خرمشهر پارسال رتبه نخست کشور را از آن خود کرد .

مزارعی افزود: کاروان غدیر امسال هم در 22 نقطه شهرستان ویژه برنامه های جنگ شادی برگزاری خواهد کرد.

وی همچنین اجرای 20 گروه تئاتر از شهرستانهای مختلف برای تشریح ولایت حضرت علی (ع) در نقاط متفاوت را از دیگر برنامه ها دانست که یک گروه تئاتر به زبان عربی اختصاص دارد.  

دبیر ستاد هفته ولایت در نشست شورای اداری گفت: مقرر شده امسال برای 45 زوج بی سرپرست که توانایی مالی برای برگزاری مراسم ازدواج ندارند مراسم مشترک برگزار شود. 

فرماندار ویژه خرمشهر هم با اشاره به افتتاح و آغاز احداث 31 پروژه در این هفته گفت:99 میلیارد تومان اعتبار برای احداث این طرح ها هزینه شده که برای 450 نفر ایجاد اشتغال می کند.

حیاتی یادآور شد : دولت بیش از 80 میلیارد تومان اعتبار نیز برای لایروبی اروند در نظر گرفته است.

فرماندار ویژه خرمشهر همچنین به بهسازی ساحل این شهر اشاره کردو گفت: 200 میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ده هزار هکتار از زمین های خرمشهر در طرح مقام معظم رهبری شش هزار هکتار دیگر نیز در غرب کارون احیا شد.

عبدالله سامری افزود: با پیگیری های انجام شده موفق شدیم 15 میلیارد تومان از سهم آلایندگی پالایشگاه آبادان را دریافت و بحساب شهرداری های خرمشهر و مینوشهر واریز کنیم. 

وی تاکید کرد :البته پرونده دریافت آلایندگی از نفت و گاز اروندان که به حساب شهردار تهران واریز می شود نیز در نیمه راه است.

انتهای پیام/د

خرمشهر حائز رتبه نخست اجرای ویژه برنامه های هفته ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.