مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر:

۲۰۰ میلیارد ریال برای طرح‌های مشاغل خانگی استان بوشهر تخصیص یافت

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: برای حمایت از طرح‌های مشاغل خانگی استان بوشهر ۲۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.

۲۰۰ میلیارد ریال برای طرح‌های مشاغل خانگی استان بوشهر تخصیص یافتمدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر:به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیدرضا پناه پیش از ظهر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر با تاکید بر توجه به طرح‌های اشتغال‌زایی و تولیدی در نقاط شهری و روستایی اظهار داشت: استان بوشهر از ظرفیت بالایی در حوزه تولید و اشتغال برخوردار است که شناسایی و استفاده از این قابلیت‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی و صنایع دستی افزود: خرما، گوجه فرنگی و محصولات مختلف صنایع دستی یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر است که ایجاد صنایع تبدیلی محصولات این عرصه مورد توجه ویژه قرار دارد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم مشاغل خانگی بر اقتصاد منطقه و کشور بیان کرد: افزایش طرح های مشاغل خانگی بر اساس ظرفیت‌ شهرها و روستاهای استان بوشهر می‌تواند بر اقتصاد منطقه و کشور اثرگذار باشد.

پناه با اشاره به ایجاد بازارچه محصولات مشاغل خانگی بیان کرد: بازاریابی تولیدات مشاغل خانگی مورد توجه ویژه دارد که در این راستا ایجاد بازارچه محصولات مشاغل خانگی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی با تاکید بر حمایت از طرح‌های مشاغل خانگی استان بوشهر خاطر نشان کرد: مشاغل خانگی که بصورت مستقل فعالیت داشتند با ناپایداری شغلی مواجه بودند که  امسال طرح پشتیبان و حمایت از این طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از تخصیص تسهیلات جدید برای مشاغل خانگی خبرداد و خاطر نشان کرد: برای اجرا و حمایت از طرح‌های مشاغل خانگی استان بوشهر 200  میلیارد ریال تخصیص یافته است.

پناه با تاکید بر مشارکت همگانی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی افزود: بانک‌ها برای تسریع در اجرای و بهره‌برداری طرح‌های مشاغل خانگی مشارکت خود را گسترده‌تر کنند تا براساس برنامه زمان‌بندی افتتاح شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.