آغاز حملات چندجانبه نیروهای عراقی به منطقه مرکزی تلعفر

نیرو‌های ارتش عراق با همراهی یگان‌های حشد الشعبی، به ورودی‌های منطقه نظامی در شرق تلعفر رسیدند.

نیرو‌های عراقی با حمله به «مرکز تلعفر» پیشروی‌های خود در این نقطه ادامه دادندبه گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری المیادین، نیرو‌های ارتش عراق با همراهی یگان‌های حشد الشعبی به ورودی‌های محله‌ نظامی در شرق تلعفر رسیدند و مقدمات لازم را برای ورود به این محله را فراهم می‌کنند.

نیرو‌های پلیس فدرال عراق نیز از صبح امروز پیشروی‌هایی را به سمت محله‌ الکفا از محور غربی تلعفر صورت دادند.

اما نیرو‌های بسیج مردمی و یگان‌های واکنش سریع عراق نیز منطقه حسین ادریس را از توابع غربی تلعفر آزاد کردند؛ لازم به ذکر است که نیرو‌های عراقی در بیمارستان الحسین در داخل این منطقه متمرکز شدند.

رائد الجودت فرماندهی پلیس عراق در این باره اعلام کرد یگان‌هایی از پلیس فدرال پیشروی‌هایی را به سمت محله‌ اولیه‌ الکفا در محور غربی تلعفر شکل دادند و در ادامه محل جلسات تروریست ها را منهدم کردند.

به علاوه نیرو‌های عراقی اقدام به مین روبی مسیر پیشروی نیرو‌ها پرداختند.

فرماندهی تیپ دوم حشد الشعبی اعلام کرد که یگان‌های امنیتی تنها چندین متر با عملیات علیه مرکز تلعفر از سمت محور شرقی فاصله دارند.

گفتنی است؛ توپخانه‌ی حشد الشعبی و جنگنده‌های ارتش عراق نیز به پشتیبانی گسترده‌ی یگان‌های پیشرو در تمامی محور‌های منتهی به مرکز تلعفر را اقدام کردند.

اما خبر‌های رسیده پیرامون تلفات تروریست ها‌ی تکفیری در محور شرقی تلعفر حاکی از آن است که نیرو‌های بسیج مردمی بیست تن از تروریست‌های داعش را به هلاکت رساند و چهار موقعیت دفاعی تکفیری‌ها را منهدم کردند.

در ضمن گزارش‌های میدانی بیانگر آن است که در میان تروریست‌های هلاکت یافته، اسامی چندین تن از سرکردگان برجسته داعش نیز مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/

حملات نیروهای عراقی به مرکز تلعفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار