امام جمعه اصفهان:

مسؤولان به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری باشند

امام جمعه اصفهان گفت: همه مسؤولان باید به گونه‌ای عمل کنند که زمینه و شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری، ایجاد اشتغال و رونق تولید در هر منطقه فراهم شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با فرماندار شهرستان نائین با تأکید بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد در شهرستان‌های سراسر استان اصفهان اظهار داشت: همه مسؤولان باید به گونه‌ای عمل کنند که سرمایه‌گذاران بتوانند به فعالیت‌های اشتغال‌زایی و تولیدی خود بپردازند و شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری فراهم شود.

وی با بیان اینکه فعالیت صنعتی و تولیدات صنایع دستی در کاشان، نائین و اردستان از قدیم‌الایام مرسوم و رایج بوده است، افزود: صرف انجام قانون بدون در نظر گرفتن شرایط محلی و محیطی کار صحیحی نیست برای مثال سرمایه‌گذار و تولیدکننده شهرستانی قصد دارد تولیدات خود را ارائه کند اما مجبور است از شهرستان‌های سراسر استان به مرکز استان بیاید، در صورتی که در شهرستان خود زمین دارد اما این زمین کشاورزی است؛ زمینی که آب برای کشاورزی ندارد و می‌توان آن را برای استفاده صنعتی و تولیدی، مورد بهره‌برداری قرار داد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به عدم تدبیر برخی از مسؤولان در اجرای قوانین گفت: در اجرای طرح سلامت می‌شد بهتر عمل کرد و همه منابع را هزینه نکرده و به صورت تدریجی و پلکانی یارانه سلامت، به اقشار مختلف جامعه اختصاص می‌یافت تا امروز در تأمین منابع مشکلی نداشته و شاهد بدهی بیمه‌ها به بیمارستان‌ها و از سوی دیگر بدهی بیمارستان‌ها به شرکت‌های دارویی نباشیم.

وی با بیان اینکه در روایات اسلامی، اندازه‌گیری معیشت یکی از مواردی است که جزو کمال یک انسان به شمار آمده است، خاطرنشان کرد: اینکه بدون اندیشه و آینده‌نگری منابع کشور را هزینه کنیم و بعد از گذشت چند سال با مشکلات عدیده مالی مواجه شویم نشان دهنده عدم تدبیر در معیشت است.

طباطبایی‌نژاد در پایان با تأکید بر ضرورت تلاش مسؤولان محلی شهرستان نائین در برطرف کردن مشکلات این شهرستان گفت: مسؤولان با توکل بر خدا و تلاش جهادی، در راستای خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم و ایجاد زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری و رونق تولید را از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

 

انتهای پیام/م

 

در اجرای طرح سلامت می‌شد بهتر عمل کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.