لحظه به لحظه با رویدادهای چین تایپه 2017؛

نتایج و برنامه ششمین روز مسابقات دانشجویان جهان

نمایندگان کشورمان در ششمین روز از مسابقات دانشجویان جهان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابت های دانشجویان جهان به میزبانی کشور چین تایپه از روز جمعه، 27 مرداد ماه با برگزاری مسابقات فوتبال و واترپلو آغاز شد که امروز در ششمین روز از بازی ها، نمایندگان ایران در رشته های مختلف با حریفان خود به رقابت می پردازند.

برنامه ورزشکاران ایران در روز چهارشنبه یکم شهریور ماه به شرح زیر است: (ساعت اعلام شده به وقت محلی است)

تیروکمان

تیم ملی کامپوند مردان در مرحله فینال از ساعت 10:25 صبح به مصاف حریفان خود می رود.

تیم ملی کامپوند کشورمان متشکل از یاسر عمویی، میلاد رشیدی و امید طاهری در مصاف با تیم روسیه در فینال نتیجه را 232 بر 227 واگذار کرد و به مدال نقره این رقابت ها دست یافت.

شمشیربازی

تیم سابر مردان از ساعت 13:20 با حریفان خود مبارزه می کند.

تیم شمشیربازی ایران با ترکیب علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی در برابر تیم ژاپن قرار گرفت و با نتیجه ۴۵ بر ۲۰ از سد این تیم گذشت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.تیم ملی کشورمان در این مرحله با نتیجه 45 بر 41 از سد تیم روسیه عبور کرد و راهی مرحله فینال مسابقات شد.تیم ملی شمشیربازی کشورمان در مرحله فینال با قبول شکست مقابل تیم کره جنوبی به مدال نقره این رقابت ها دست یافت.

وزنه برداری

علی مکوندی در یک ضرب ابتدا وزنه ۱۴۵ کیلوگرم را انتخاب کرد که در بلندکردن این وزنه ناکام ماند. وی در حرکات دوم و سوم به ترتیب ۱۴۵ و ۱۵۰ کیلوگرم را بالای سر برد.او در حرکت دو ضرب به ترتیب وزنه های ۱۸۱، ۱۹۱ و ۱۹۳ را بدون خطا بالای سر برد.

مسعود چترایی هم کارش در یک ضرب با وزنه ۱۵۹ کیلوگرم شروع کرد اما نتوانست در حرکات دوم و سوم وزنه های ۱۶۴ و ۱۶۵ کیلوگرم را مهار کند تا پرونده یک ضرب برای او با ۱۵۹ کیلوگرم بسته شود.او دو ضرب ابتدا وزنه ۱۹۲ را انتخاب کرده بود، در مهار این وزنه ناموفق بود. چترایی در حرکت دوم با ۱۹۲ کیلوم بازهم ناموفق ظاهر شد. این وزنه بردار نتوانست در حرکت سوم هم وزنه ۱۹۶ را بالای سر ببرد تا نمایندگان ایران درروز دوم وزنه برداری ناکام بمانند.

علی مکوندی از ایران هم در مجموع با ۳۴۳ کیلوگرم در رده پنجم قرار گرفت و چترایی هم به خاطر سه خطا جایی در جدول نداشت.

تکواندو

در وزن منفی 67 کیلوگرم زنان، ملیکا میر حسینی از ساعت 9:18 صبح بر روی شیاپ چانگ می رود.در بخش مردان نیز امیر حسین امیدی در وزن مفی 80 کیلوگرم از ساعت 9:42 با حریفان خود مبارزه می کند.هادی تیران ولی پور دیگر نماینده کشورمان در وزن منفی 58 کیلوگرم از ساعت 10:42 صبح بر روی شیاپ چانگ با حریقان خود مبارزه می کند.

ملیکا میرحسینی توانست در مبارزه نخست خود با نتیجه 11 بر 8 از سد حریف روسی خود عبور کند و در مرحله یک هشتم نهایی به دلیل انصراف نماینده لهستان برنده اعلام شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.او در این مرحله نماینده چین را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.او در این مرجله نتیجه را 10 بر 4 به حریفی از چین تایپه واگذار کرد و موفق به کسب مدال برنز مسابقات شد.

امیر حسین امیدی در پیکار نخست خود توانست با نتیجه 21 بر صفر نماینده عمان را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.او در دومین مبارزه خود به مصاف نماینده چین تایپه رفت و نتیجه را 16 بر 15 واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد.

هادی تیران ولی پور در مبارزه نخست خود به مصاف نماینده امارات رفت و با نتیجه 21 بر یک از سد این حریف عبور کرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.او در این مرحله نماینده ژاپن را 11 بر 8 پشت سر گذاشت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. ولی پور در یک چهارم نهایی 19 بر 12 نماینده کره جنوبی را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.او در این مرحله نماینده کشور تایلند را 9 بر 7 شکست داد و راهی فینال شد.ولی پور در فینال نماینده پرتغال را 7 بر 5 شکست داد تا دومین مدال طلای تیم ملی تکواندو را کسب کند.

انتهای پیام/

مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار