رئیس شورای شهر اصفهان خبر داد:

درخت‌کاری 20 هزار مترمربع از محدوده میدان استقلال اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ابرپروژه میدان استقلال اصفهان هم از نظر ایمنی و هم از نظر زیبایی تأثیرگذار است، گفت: ۲۰ هزار متر مربع درختکاری در این محدوده انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا امینی  در خصوص بهره‌برداری از ابرپروژه مجموعه پل‌ها و میدان استقلال اصفهان اظهار کرد: این ابر پروژه دو فاز افتتاح شد که هم از نظر ایمنی و هم از نظر زیبایی تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۹۰۰ میلیارد ریال و برای آزادسازی پروژه ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: همچنین ۲۰۰ میلیارد ریال صرف جابه‌جایی تأسیسات شهری از زیر میدان شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ۲۰ هزار متر مربع درخت‌کاری در این محدوده انجام شده است، تصریح کرد: امید است دعای خیر مردم برای کارگران، پرسنل، پیمانکاران و سایر افرادی که در این کار نقش داشتند، ذخیره بماند.

وی با اشاره به اینکه در اصفهان کارهای زیادی شده است، گفت: اما کارهای انجام نشده زیادی هم در این شهر باقی است و امیدواریم شهرداران و شوراهای بعدی اقدامات لازم را انجام دهند.

امینی در ادامه ابراز کرد: یکی از رموز موفقیت در این پروژه اتحاد همه دستگاه‌ها است، دستگاه‌ها مانند اجزای یک پیکر هستند و با هم‌افزایی پروژه را به اتمام رساندند.

وی در پایان اضافه کرد: برای اجرا و بهره‌برداری از ابرپروژه مجموعه پل‌ها و میدان استقلال اصفهان، استانداری، شهرداری، شورای ترافیک، شورای شهر و مردم مناطق ۲ و ۱۲ همکاری خوبی داشتند تا امروز توانستیم شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

هزینه 200 میلیارد ریالی  جابه‌جایی تأسیسات شهری میدان استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.