راه اندازی مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در شاهرود

نخستین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده استان سمنان در شهرستان شاهرود راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مصطفی مرادی معاون فرهنگی و امور جوانان سازمان ورزش و جوانان استان سمنان گفت: ازدواج یکی از مشکلات جوانان امروز است که رفع آن سبب پیشگیری از بسیاری آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه نخستین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده استان سمنان در شهرستان شاهرود راه‌اندازی شده است اذعان کرد: این مرکز رصد و پیگیری مشکلات و موانع ازدواج جوانان را بر عهده دارد که با تحقق این مهم دستگاه‌های اجرایی مرتبط با امور جوانان موظف به رسیدگی و رفع این مشکلات هستند.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان سازمان ورزش و جوانان استان سمنان بیکاری را یکی از مهم‌ترین موانع ازدواج جوانان اعلام کرد و گفت: ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری همواره در دستور کار دولت قرار دارد و برای تحقق آن تلاش‌های فراوانی شده است.

 

وی از برگزاری دوره‌های مختلف مشاوره‌ای ویژه زوج‌های جوان استان سمنان خبر داد و افزود: برگزاری این دوره‌های مشاوره‌ای می‌تواند نقش مؤثری در بهبود شرایط ازدواج و تحکیم خانواده داشته باشد.

 

مرادی با اشاره به برگزاری جشنواره "ازدواج آسان" در استان سمنان بیان کرد: این جشنواره در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آموزش سبک درست زندگی اسلامی در استان سمنان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: زوج‌های جوان و موفق بر اساس شاخص‌های موردنظر سازمان ورزش و جوانان در این استان ارزیابی‌شده و در جشنواره ازدواج آسان از آنان تجلیل می‌شود.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان سازمان ورزش و جوانان استان سمنان یادآور شد: تبیین ملاک‌ها و روند ازدواج زوج‌های موفق و تعمیم آن به تمام جوانان در شرف ازدواج به‌عنوان یک الگوی برتر ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره است.


انتهای پیام / ه


آغاز به کار نخستین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار