رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان

پلمپ 72 واحد صنفی متخلف در اصفهان

رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان از پلمپ 72 واحد صنفي متخلف شهر اصفهان در راستاي اجرای طرح ساماندهی صنوف فاقد پروانه كسب خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "اكبر عاصمي" در تشريح اين خبر  گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و ساماندهي صنوف فاقد پروانه كسب، طرح نظارت و كنترل بر اصناف در شهر اصفهان ازسوی مامورين اداره نظارت بر اماكن عمومي اين پليس در هفت روز گذشته اجرا و ماموران از هزار 312 واحد صنفي بازديد به عمل آوردند.

وي افزود: در اين طرح 72 واحد صنفي متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت قوانين و مقررات مربوطه پلمپ و براي 165 واحد صنفي ديگر اخطاريه پلمپ صادر شد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان با تقدير از همكاري و همراهي اتاق اصناف استان و مسئولان اتحاديه هاي صنوف مختلف با پليس گفت: برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس از صنوف به صورت مداوم ادامه داشته و در اين راستا از عموم شهروندان مي خواهيم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طريق مركز فوريت هاي 110 به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
milad
۱۳:۳۷ ۰۹ مهر ۱۳۹۶
ای کاش کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی یک سری هم به اتلیه های غیرمجاز و زیرزمینی اصفهان میزدند و از فساد در این اتلیه ها جلوگیری میکردند.بدون پروانه کسب و مجوز از اتحادیه در حال فعالیت هستند.