مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس 2 - الاهلی عربستان 2 / تعویض های طلایی برانکو جواب داد + فیلم

دیدار تیم های پرسپولیس و الاهلی عربستان در ورزشگاه سلطان قابوس عمان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های پرسپولیس و الاهلی عربستان از ساعت 20:30 در ورزشگاه سلطان قابوس عمان آغاز شد.

داور: ادهم مخادمه

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

الاهلی عربستان:

محمد العویس، موتاز هوساوی، محمد الفتیل، سعید المولد، شیفو، کلود امیر، تیسیر الجسام، لئوناردو، حسین المقوی، صالح جمان العمری و عمر السوما
سرمربی: سرگی ربروف

پرسپولیس 2 - الاهلی عربستان 2 / تعویض های طلایی برانکو جواب داد + فیلم

دیداردو تیم از ساعت 20:30 آغاز شد.

 حسین ماهینی در این دیدار به پست مدافع چپ بازگشته و بازوبند کاپیتانی را در غیاب سیدجلال حسینی در اختیار گرفته است.

در دقیقه 2 شوت مهاجم الاهلی از پشت محوطه جریمه با دفع ناقص بیرانوند، فرصت استفاده از ریباند را برای سوما قرار داد تا او دروازه این تیم را باز کند.

در دقیقه 9 حرکت مهدی طارمی در محوطه جریمه با شارژ مدافع الاهلی می‌توانست یک ضربه پنالتی نصیب پرسپولیس کند که داور از آن عبور کرد.

در دقیقه 16 شوت محسن مسلمان با پای چپ و از پشت محوطه جریمه به صورت زمینی از کنار دروازه عبور کرد تا همچنان پرسپولیس در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف ناکام بماند.

در دقیقه 30 شوت پشت محوطه بازیکن الاهلی به صورت زمینی و با اختلاف کمی نسبت به دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

در دقیقه 33 ارسال ضربه ایستگاهی از سوی فرشاد احمدزاده با ضربه سر ماهینی درون محوطه جریمه به قصد پاس در تیرک مخالف به سادگی در اختیار دروازه بان الاهلی قرار گرفت.

در دقیقه 35 بار دیگر خط دفاعی پرسپولیس فرصت ایجاد موقعیت شوتزنی از پشت محوطه جریمه را برای حمله وران الاهلی قرار داد و ضربه بازیکن سفیدپوش از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر الاهلی به پایان رسید.

در دقیقه 47 ارسال بلند اوت توسطز وحید امیری با ضربه سر دیدنی مهدی طارمی تنها با واکنش دروازه‌بان الاهلی سرخ‌ها را ناکام گذاشت تا یک کرنر با مشت او همراه شود.

در دقیقه 49 ارسال کرنر توسط محسن مسلمان با برخورد ناقص توپ به پای علیپور در شش قدم می‌توانست دروازه الاهلی را باز کند که در ادامه توسط مدافعان سفیدپوش این موقعیت دور شد.

در دقیقه 59 در میان حملات پردامنه پرسپولیس این الاهلی بود که بار دیگر موفق شد از تزلزل خط دفاعی سود برده و توسط دسوزا به گل دوم دست یابد.

در دقیقه 64 موقعیت بسیار خطرناک الاهلی روی فرار لئوناردو که شوت مهاجم الاهلی خوشبختانه با اختلاف از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه 71  روی ارسال ضربه ایستگاهی توسط رسن و اثر علیپور روی آن، شجاع خلیل زاده در بهترین موقعیت از شش قدم دروازه الاهلی را باز کرد.

در دقیقه 72 ارسال درون محوطه جریمه برای علی علیپور فرصت فوق العاده‌ای را نصیب این مهاجم کرد که ضربه اش به سادگی در اختیار دروازه بان الاهلی قرار گرفت.

در دقیقه 74 ارسال کرنر برای پرسپولیس یک موقعیت فوق العاده نصیب این تیم کرد که در رفت و برگشت عجیب توپ در شش قدم، ضربه محکم محکم محمد انصاری با کمترین اختلاف راهی اوت شد تا آه از نهاد پرسپولیسی ها بلند شود.

در دقیقه 83 حرکت از سمت راست و پاس تک ضرب اینبار هم علیپور منشا را در موقعیت گلزنی از پشت محوطه جریمه قرار داد تا ضربه زمینی این بازیکن راهی دروازه شود.

 این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

پرسپولیسی ها که دو گل از الاهلی عقب افتاده بودند با تعویض های طلایی برانکو به بازی برگشتند و با کسب این نتیجه، همه چیز به بازی برگشت دو تبم بستگی دارد و امید برای صعود پرسپولیس زنده شد.

پرسپولیس 2 - الاهلی عربستان 2 / تعویض های طلایی برانکو جواب داد + فیلم

گل اول الاهلی مقابل پرسپولیس + فیلم

گل دوم الاهلی مقابل پرسپولیس + فیلم

گل اول پرسپولیس مقابل الاهلی + فیلم

گل دوم پرسپولیس مقابل الاهلی + فیلم

فرار پرسپولیس از شکست مقابل الاهلی + فیلم

انتهای پیام/

تساوی پرسپولیس و الاهلی عربستان  در عمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۲۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
وای خدای من خیلی خوشحال شدم چونکه من ازدقیقه70بازی بخاطراینکه 2تاگل خورده بودیم کانال تلویزیونوعوض کردم دیگه بقیه روندیدم چی شدالان خوندم که مساوی کردیم خدایاشکرت
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیسی
۲۳:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
خدا را شکر دم بچه ها گرم. امیدواریم بازی بازگشت این تیم را به امید خدا شکست دهیم انشاالله.
آخرین اخبار