قاضی : بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و بردیم / استقلال بدشانس است

بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت : بازی خوبی در مقابل استقلال به نمایش گذاشتیم و خوشبختانه نتیجه گرفتیم.

قاضی : بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و بردیم / استقلال بدشانس استمحمد قاضی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران و بازیکن فعلی تیم پدیده در گفتو گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ، در خصوص بازی امشب تیمش گفت : بازی خیلی خوبی بود و خوشبختانه دو تیم بازی خوب را به نمایش گذاشتند و توانسیم ببریم. 

او  در ادامه افزود: در بازی گذشته مان مقابل استقلال خوزستان حق ما نبود که نتیجه تساوی به دست بیاید همه هم قسم شده بودیم ببریم  و خوشبختانه توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم .

قاضی در پاسخ به این سوال که آیا در این فصل با مشکل مالی مواجهه هستید با نه عنوان کرد: خوشبختانه تا الان مشکلی نبوده است. 

او درباره هدف پدیده در این فصل گفت : هدف ما ارائه بازی های خوب و زیباست و این که بتوانیم جایگاه خوبی کسب کنیم و به عنوان بازیکن پدیده بهترین هایمان را به نمایش بگذاریم . 

قاضی درباره هواداران استقلال و منصوریان اظهار کرد: استقلال تیم خوبی است و اگر روی روند بیافتد همه را اذیت می کند اما بدشانس هستند و تاکنون نتیجه خوبی کسب نکرده اند. 

او درباره طلبش از استقلال و پرسپولیس گفت : 450 میلیون از استقلال ، 350 میلیون از پرسپولیس ، 60 میلیون از ذوب آهن ، 50 درصد از صبا و 60 درصد از نفت تهران طلب دارم . 

قاضی در پایان و در خصوص پاداش بعد از برد مقابل استقلال گفت : صحبت هایی در این خصوص صورت گرفته است. 

انتهای پیام / 

اظهارات قاضی پس از بازی مقابل استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار