فرماندار گرمسار:

افتتاح بیش از 40 پروژه عمرانی در گرمسار

فرماندار گرمسار از افتتاح ۴۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌ بر ۱۷ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، داریوش طاهری فرماندار گرمسار گفت: 45 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر 17 میلیارد تومان در این شهرستان به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

وی افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های مسکن، آب و فاضلاب شهری، جهاد کشاورزی، توزیع نیروی برق، شهرسازی، منابع طبیعی، نوسازی مدارس، راه و ترابری، شرکت گاز و صنعت و معدن است.

 

فرماندار گرمسار با بیان اینکه 6 پروژه در این شهرستان در بخش اقتصادی راه‌اندازی شده است تصریح کرد: مجموع اعتبارات این پروژه‌ها بالغ‌بر 28 میلیارد تومان است که با حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تأمین‌شده است.

 

وی با اشاره به برخی پروژه‌های شاخص عمرانی این شهرستان بیان کرد: بهسازی و اصلاح معابر روستایی، آب‌رسانی به برخی مناطق روستایی محروم در بخش ایوانکی، احداث پست هوایی، آموزشگاه 12 کلاسه اتباع خارجی و پروژه تصفیه فاضلاب بهداشتی اداره گاز در این شهرستان از شاخص‌ترین پروژه‌های هفته دولت به شمار می‌رود.

 

طاهری افتتاح هتل شهر آفتاب را یکی از پروژه‌های شاخص اقتصادی در گرمسار دانست و گفت: این پروژه با حمایت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای رونق گردشگری در این شهرستان راه‌اندازی شده است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

وی افزود: مجتمع گردشگری در حاجی‌آباد از دیگر پروژه‌های این شهرستان در حوزه رونق گردشگری و توسعه مناطق بوم گردی است.

 

فرماندار گرمسار تصریح کرد: بهره‌برداری از کارخانه تولید خوراک دام و طیور از دیگر پروژه‌های اقتصادی این شهرستان است که با بهره‌برداری از آن در روز 200 تن خوراک دام و طیور تولید می‌شود.


انتهای پیام / ه


افتتاح پروژه عمرانی در گرمسار


منبع : تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار