پایان عملیات اعزام زائرین حج تمتع فرودگاه یزد

عملیات اعزام زائرین حج تمتع از فرودگاه بین المللی یزد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  علی رحیمی معاون اجرایی و سرپرست عملیات حج فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد با اعلام خبر پایان عملیات اعزام زائرین حج تمتع فرودگاه یزد افزود: امسال ۲ هزارو ۳۴۸ نفر زائر همراه با ۳۲ تن بار توسط ۹ پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما)، یزد را به مقصد مدینه منوره ترک کردند.

وی گفت: عملیات اعزام زائرین خانه خدا از بامداد ۲۷ مردادماه ۹۶ از فرودگاه بین المللی یزد آغاز شده بود و در صبح ۳۰ مردادماه به مدت ۴ روز خاتمه یافت.

معاون اجرایی و سرپرست عملیات حج فرودگاه‌های استان یزد افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمامی عوامل اجرایی، به بهترین شکل ممکن و به طور شبانه‌روزی به زائرین سرزمین وحی خدمت‌رسانی کردند و خوشبختانه عملیات اعزام زائران با ایمنی کامل انجام شد که از زحمات و تلاش این افراد تشکر می‌کنم.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: با دستور ویژه مدیرکل فرودگاه‌های یزد، امروز ما به دنبال برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از حجاج در عملیات بازگشت و فراهم نمودن تسهیلات لازم برای رفاه حال مستقبلین هستیم تا با آماده‌سازی زیرساخت‌های فرودگاهی و با همدلی و همفکری جمعی کلیه دست‌اندرکاران، عملیات حج تمتع امسال به نحو احسن انجام پذیرد.

انتهای پیام/ص

عملیات اعزام زائرین حج تمتع فرودگاه یزد پایان پذیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار