پرسپولیس طلسم هفده سال را می شکند؟

سرخپوشان پایتخت برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی یا تساوی پر گل برابر الاهلی عربستان نیاز دارند.

 به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در حالی که اکثر فوتبالدوستان بعد از گل دوم الاهلی عربستان به پرسپولیس  از بازگشت سرخپوشان پایتخت به بازی ناامید شده بودند برانکو با تعویض های خود برگه بازی را به نفع پرسپولیس برگرداند  و بازیکنان پرسپولیس گل های خورده را جبران کرده و بازی را به تساوی کشاندند. 

با توجه به اینکه پرسپولیس در این بازی میزبان بود نتیجه تساوی برای این تیم زیاد خوب نیست اما پرسپولیسی ها توانستند از شکست  در این بازی رهایی یابند و امیدوار به بازی برگشت باشند. 

تیم پرسپولیس برای صعود از مرحله یک چهارم نهایی چند راه در بازی برگشت پیش رو دارد. اول : کسب پیروزی یک بر صفر برابر الاهلی عربستان است. دوم: پرسپولیس دو گل به الاهلی عربستان بزند و گل نخورد.سوم: شاگردان برانکو با نتیجه 2 بر 1 برابر حریف عربستانی خود پیروز شوند. چهارم: پرسپولیس تساوی بیش از دو گل در بازی برگشت بدست آورد. 

به هر حال برانکو باید تا بازی برگشت تدابیری در نظر بگیرد تا تیمش بعد از 17 سال طلسم حضور نیافتن در مرحله نیمه نهایی را بشکند. 

دیدار برگشت پرسپولیس و الاهلی عربستان 21 شهریور ماه در امارات برگزار می شود. 

انتهای پیام/ 

نتایج مورد نیاز  پرسپولیس برای صعود از مرحله یک چهارم نهایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار