تعرفه برق ۴ ماه گرم سال پلدختر و معمولان گرمسیری شد

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: با جلسات و پیگیری‌های فشرده و مکرر سه ساله مطالبه عموم مردم شهرستان پلدختر که اعمال تعرفه برق گرمسیری بود محقق شد.

به گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان، سیدحمیدرضا کاظمی در اظهار داشت: در دیدار‌های مختلف با مدیرعامل توانیر کشور، وزیر و معاونان وزارت نیرو و هم‌چنین رایزنی‌های گسترده با معاون اول رئیس جمهور، معاون پارلمانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت توانستیم موافقت دولت را برای تعرفه برق گرمسیری در سراسر حوزه انتخابیه شهرستان پلدختر و بخش معمولان اعمال کنیم.

وی افزود: پس از پیگیری‌های سه ساله و دستور معاون اول رئیس جمهور توانستیم تعرفه برق گرمسیری درجه ۲ را در ماه‌های تیر، مرداد و هم‌چنین اعمال تعرفه برق گرمسیری درجه ۳ را در ماه‌های خرداد و شهریور برای شهرستان پلدختر به تصویب هیئت دولت رسانده و آن را ابلاغ کنند بنابر این از این پس ماه خرداد به تعرفه برق گرمسیری پلدختر افزوده شد و هم‌چنین پیش از این تنها سه ماه از سال تعرفه ۳ اعمال می‌شود، ولی از این پس ماه‌های خرداد و شهریور تعرفه ۳ و ماه‌های تیر و مرداد که بیش‌ترین گرما را در سال دارند با تعرفه ۲ محاسبه می‌شود.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در جلسه هشتم اسفند هیئت دولت که تعرفه برق پلدختر به همراه دو شهرستان دیگر تصویب شد در ابلاغ آن اشتباهی صورت گرفت که با پیگیری مجدد از طریق دبیر و اعضای هیئت دولت و وزارت نیرو اشتباه اصلاح و دوباره اصلاحیه آن توسط دبیر هیئت دولت ابلاغ شد.

وی بیان کرد: در سطح کشور بیش از ۷۰ شهرستان پیگیر اعمال تعرفه برق گرمسیری هستند که دولت با سه شهرستان موافقت کرد و پلدختر یکی از این سه شهرستان است که طبقه گرمسیری آن نسبت به دو شهرستان دیگر بهتر اعمال شده است.

کاظمی با بیان اینکه هر چه عدد تعرفه پایین‌تر باشد خانوار‌ها مبلغ کمتری برای قبض برق پرداخت خواهند کرد، گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده با اعمال تعرفه برق گرمسیری سالانه چندین میلیارد تومان از لحاظ مالی به نفع مردم منطقه است.

انتهای پیام/

تعرفه برق در لرستان چقدر است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار