رهایی زندانی ایلامی از طناب دار

معاون قضایی در امور شورای حل اختلاف دادگستری ایلام گفت: یکی از زندانیان محکوم به قصاص در استان با رضایت شاکیان از مرگ رهایی یافت.

رهایی زندانی ایلامی از طناب دار

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علی اکرم داودی نیا اعلام کرد: برقراری صلح و سازش در پرونده های قتل عمد بدون سابقه در دستور کار دادگستری استان بوده و بر اساس بررسی ها ۶۴ فقره پرونده در این زمینه در شعب اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب ایلام وجود دارد.

داودی نیا اظهار کرد: روز گذشته نیز در نتیجه رایزنی های صورت گرفته زمینه رهایی یک نفر که محکوم به قصاص بود در استان حاصل شد.

وی افزود: این زندانی به مدت ۲ سال است که به جرم قتل در زندان بسر می برد که پس از پیگیری های مکرر و تلاش رایزنی شورای حل اختلاف زندان مرکزی ایلام و جلب رضایت اولیای دم مورد بخشش خانواده مقتول قرار گرفته و از چوبه دار نجات یافت.

داودی نیا اضافه کرد: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون زمینه برقراری صلح و رضایت شش نفر از مجرمان محکوم به قصاص در استان فراهم شده است.

وی گفت: این توفیق در نتیجه همراهی بزرگان ، معتمدین و ریش سفیدان ایلام و طوایف مختلف با مجموعه دادگستری استان حاصل شده است.

انتهای پیام/اس

بخشش زندانی محکوم به اقصاص در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.