خدمت گذاری به زائران اربعین ۹۶

مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام گفت: خدمت گذاری بانوان ایلامی به زائران در اربعین ۹۶ بسیار پررنگ تر از سال های گذشته خواهد شد.

خدمت گذاری به زائران اربعین ۹۶

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،کلثوم خلیلوند اعلام کرد: بانوان به عنوان نیمی از افراد جامعه در برهه های مختلف قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش افرین بوده اند و توانسته اند خدمات شایان توجهی را به نظام ارائه دهند.

خلیلوند اضافه کرد: نقش بانوان و بویژه مادران در تربیت افرادی صالح بر هیچ کس پوشیده نیست و وجود جوانانی محب خاندان عصمت و طهارت (ع) بر گرفته از تربیت صحیح اسلامی است که در دامن مادران پرورش پیدا کرده اند.

وی افزود: برگزاری راه پیمایی اربعین حسینی امروز به عنوان یکی از مهم ترین آیین های جهان اسلام و مکتب تشیع تبدیل شده و بانوان تلاش می کنند در این عرصه نیز نقش آفرین باشند.

خلیلوند گفت: با توجه به عبور زائران اربعین از استان ایلام زنان این استان طی سال های اخیر توانسته اند در پذیرایی از زائران نقش افرین باشند.

وی اضافه کرد: امسال ۱۰ موکب اختصاصی بانوان در شهرستان ها مرزی مهران، دهلران، ایلام و سرابله و ملکشاهی با همت خیرین و بانوان استان برپا می شود که برای نامگذاری آنها از اسامی متبرکه ائمه استفاده خواهد شد.

خلیلوند به جا آوردن فرایض دینی نظیر خواندن نماز، قرائت قرآن و دعا و زیارت عاشورا و پذیرایی از زائران را از برنامه هایی ذکر کرد که در این موکب ها ارائه می شود.

انتهای پیام/اس

نقش پررنگ بانوان در اربعین امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.