فرماندار اصفهان مطرح کرد:

در شهرستان اصفهان برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶۴ شعبه اخذ رأی فعالیت داشت

فرماندار اصفهان گفت: در شهرستان اصفهان برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶۴ شعبه اخذ رأی فعالیت داشت، ابراز داشت: ۶۹۲ شعبه در شهر اصفهان در مناطق ۱۵گانه و یک شعبه سیار فعالیت داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضوانی نائینی صبح امروز در آئین تحلیف و انتخاب هیات رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامی داشت یاد شهدا و آرزوی موفقیت برای دولت دوازدهم، اظهار داشت: آغاز فعالیت این دوره از شوراها با آغاز هفته دولت گره خورده است و ما این امر را به فال نیک می گیریم.

وی با اشاره به برگزاری سه انتخابات باشکوه در ۲۹ اردیبهشت ماه در اصفهان ابراز داشت: فعالیت رقابت های شورای شهر و روستا در اصفهان ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز شد و ۸۴۷ نفر شامل ۷۱۹ مرد و ۱۲۸ زن در این انتخابات شرکت کردند.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه بعد از بررسی صلاحیت‌ها ۶۳۹ نفر برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان به رقابت پرداختند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۳ نفر بر کرسی های این دوره شورای شهر اصفهان نشستند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان اصفهان برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶۴ شعبه اخذ رأی فعالیت داشت، ابراز داشت: ۶۹۲ شعبه در شهر اصفهان در مناطق ۱۵گانه و یک شعبه سیار فعالیت داشت.

رضوانی تعداد آرای مأخوذه شهر اصفهان در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان را ۷۶۰ هزار و ۵۸۷ رای اعلام کرد و گفت: می توان گفت نیمی از بار انتخابات استان اصفهان برعهده فرمانداری اصفهان و مابقی بر عهده ۲۳ شهرستان دیگر بوده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اصل یکصدم قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی با تعیین شورای اسلامی شهر و روستا اهتمام خود را نسبت به استفاده از مجموعه تفکرات، مشورت و دیدگاه ها نشان داده است، اظهار داشت: این موضوع نقطه مقابل نظام های استبدادی و ارتجاعی است.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی به دور از نگاه های جناحی و فردگرایی، قوم گرایی با وحدت و انسجام نسبت به خدمت به مردم اقدام کنند، اضافه کرد: از این رو از درگاه الهی خواستار موفقیت اعضای شورای شهر در این دوره هستم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از فعالیت‌های شهرداری اصفهان و شورای چهارم این شهر تصریح کرد: بهره برداری از پروژه های بزرگ در شهر اصفهان در دو سال اخیر قابل تقدیر بوده است.

رضوانی با اشاره به اینکه مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان در کمیته تطبیق فرمانداری اصفهان تطبیق داده می شود، ابراز داشت: امیدوارم همه مصوبات در روستای توسعه شهر اصفهان باشد.

 

انتهای پیام/م

اعضای شورای شهر به دور از نگاه جناحی و فردگرایی به مردم خدمت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.