شهردارقم؛

پرداخت بدهی های دولت به شهرداری قم

سقائیان نژادگفت:شهردار قم پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به شهرداری قم را باورنکردنی توصیف کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سید مرتضی سقائیان نژاد ،شهردارقم شامگاه سه‌شنبه در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر قم در دوره چهارم با اشاره به اینکه عمر مسئولیت‌ها محدود است،گفت: پایان شورای چهارم عبرتی است برای ما که خودمان کارهای خودمان را بررسی و کارنامه‌مان را تحلیل کنیم.

وی افزود: شوراها از جنس مردم و حافظ منافع مردم هستند. تمام بودجه شهرداری‌ها از دارایی‌های مردم است و مردم شوراها را انتخاب می‌کنند تا به نمایندگی‌ آن‌ها نظارت داشته باشند. نظارت بر قوانین و مقررات و نظارت بر کاستی‌ها از جمله وظایف شوراها است.

شهردار قم با تأکید بر اینکه کار مدیریت شهری کاملاً در ارتباط با مردم است،عنوان کرد: مردم این را کاملاً لمس می‌کنند و هر قدر که خدمات بیشتر باشد اقبال بیشتر مردم را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با بیان اینکه شهرداری‌ها ۳۷۲ وظیفه دارند، این‌ها وظایف بسیار فراگیری هستند که انجام درست آن‌ها با وحدت کلمه امکان‌پذیر خواهد بود.

سقائیان‌نژاد تصریح کرد:با اشاره به اینکه دیدن منافع مردم و از خودگذشتگی از لازمه کار شورایی است،شاید در یک جمع یک نفر با تصمیمی مخالف باشد اما روحیه از خودگذشتگی و شورایی موجب می‌شود با این تصمیم همراهی کنیم.

وی گفت:با اشاره به وحدتی که در دستگاه‌ها و مسئولان استان قم وجود دارد، اگر کاری انجام شده با این وحدت انجام شده و ادامه کار هم با همین وحدت خواهد بود.

شهردار قم معتقد است اگر در یک مجموعه شورایی، هر فرد در خودش به وحدت برسد وحدت جمعی در بیرون حتماً رخ خواهد داد.

شهردار قم  ادامه داد:تحقق بدهی دولت به شهرداری قم را باورنکردنی توصیف کرد و در این قضیه هر کسی در جای خودش تلاش کرد.

وی عنوان کرد: از همین نکته می‌آموزیم که می‌شود قم را به آبادانی رساند به شرطی که در کنار هم وحدت داشته باشیم.

سقائیان‌نژادخاطرنشان کرد: امروز این خاکریزی که برای خدمت در مدیریت شهری فراهم شده نعمتی است که شاید در برخی بخش‌ها قدر آن دانسته نشده است.

انتهای پیام/ح

شهرداری‌ها ۳۷۲ وظیفه دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار