توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۱۴ هزار نفر در رشته مهندسی فناوری دانشگاه علمی کاربردی

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از 14 هزار داوطلب در رشته مهندسی فناوری دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.

ثبت نام بیش از ۱۴ هزار نفر در رشته مهدسی فناوری دانشگاه علمی کاربردیحسین توکلی‌ مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری‌ و دوره کارشناسی حرفه‌ای ( ناپیوسته ) نظام آموزش مهارتی‌ دانشگاه جامع علمی کاربردی برای مهر ماه 96 منحصر‌اً از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور از روز یکشنبه‌ 29 مرداد ماه 96 آغاز و تا روز یکشنبه‌ 5 شهریور ماه 96 پایان می‌پذیرد.

وی عنوان کرد: کلیه داوطلبان متقاضی‌ ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج‌ در اطلاعیه‌ سازمان سنجش که از روز شنبه‌ 28 مرداد ماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و همچنین ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌ راهنما که از روز یکشنبه 29 شهریور ماه 96 بر روی سایت سازمان قراردارد،  برای شرکت در پذیرش‌ مذکور ثبت نام کنند.

توکلی گفت: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 14 هزار و 796 نفر در رشته مهندسی فناوری  دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.

وی یادآور شد: گزینش دانشجو در هر کدرشته‌ محل بر اساس معدل کل مندرج در گواهینامه‌ کاردانی‌، سهمیه‌ آزاد، مشاغل، رزمندگا‌ن و ایثارگران‌ بوده و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان‌ بر اساس ضوابط دانشگاه علمی کاربردی و مصوبات‌ مربوطه‌ صورت می‌گیرد.

 انتهای پیام/

 آخرین جزئیات ثبت نام رشته مهندسی فناوری دانشگاه علمی کاربردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار