استاندارقم؛

حل مشکلات فرودگاه قم با همبستگی مسئولان

صادقی گفت: با تشکیل کارگروهی در استان به دنبال ادامه روند احیای پروژه فرودگاه قم هستیم و حمایت خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سیدمهدی صادقی ،استاندار قم سه شنبه شب در آخرین نشست اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر قم که با حضور خلیلی رئیس دادگستری استان، سیدمهدی صادقی استاندار و اعضای دوره چهارم و پنجم شورای شهر، مدیران شهری و استان در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به موفقیت کابینه دوازدهم گفت: با تدبیر صحیح دولت توانست جلب اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داشته باشد.ور و اقدام دستگاه قضایی باز شد و با تشکیل کارگروهی در استان به دنبال ادامه قسمت‌های بعدی کار هستیم و حتما شهرداری، منطقه اقتصادی سلفچگان و افراد تاثیرگذار حامی این کار خواهند بود.

استاندار قم افزود:با اشاره به هماهنگی اعضای شورای دوره چهارم، خواستار استمرار وحدت و هماهنگی در دوره پنجم شورا شد و آنچه که امروز در شهر قم شکل گرفته نتیجه کار گروهی در استان بوده و اگر تعامل نبود موفقیت‌ها تا این سطح شکل نمی‌گرفت.

وی ادامه داد:با تقدیر از زحمات مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی دوره چهارم شهر قم ،طی سال‌های اخیر صحبت از کار در شهر بوده و همواره همه به فکر خدمت با هماهنگی و وحدت بوده‌اند.

وی  اظهارکرد:با بیان اینکه شورای شهر به اهداف چهارگانه خود توجه داشته باشند،کار کمیسیون‌های شورا تخصصی است که انتظار داریم با قوت این اقدامات ادامه پیدا کند.

صادقی اضافه کرد:با اشاره به اقدامات دولت یازدهم در استان قم ،در این چهار سال دو انتخابات با روحیه تعامل و همکاری با وجود اختلاف سلایق در قم بدون کوچکترین مشکل برگزار کردیم.

وی گفت:با بیان اینکه بهترین انتخابات در استان انجام شده است در این دوره چهارساله هزار و 526 پروژه با اعتبار هزار و 309 میلیارد تومان انجام شد.

استاندار قم به تسهیلات حوزه صنعت، کشاورزی و ... اشاره کرد و گفت: عددی بالغ بر 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات داده شده و 28 هزار شغل ایجاد شده است که توانستیم با این اقدام بخش زیادی از مشکلات استان در حوزه اشتغال و بیکاری را برطرف کنیم.

وی افزود: 28 هزار مسکن مهر تکمیل و در اختیار مردم قرار داده شده است که بیش از هزار و 500 میلیارد اعتبار صرف آن شده است و این موارد با خدمات مختلف در حال حاضر در اختیار مردم است.

صادقی تصریح کرد:با اشاره به دیگر پروژه‌ها و طرح‌هایی که طی چهار سال گذشته در قم اجرایی شده است ، طرح تحول سلامت به میزان خوبی انجام شده است و یکی از نکات برجسته اقدامات تهاتر بدهکاری دولت به شهرداری بود که با همت همه انجام گرفت.

وی بیان کرد: با اشاره به مشکل فرودگاه قم به هرشکل گره کوری که در رابطه با فرودگاه بود با حضور و اقدام دستگاه قضایی باز شد و با تشکیل کارگروهی در استان به دنبال ادامه قسمت‌های بعدی کار هستیم و حتما شهرداری، منطقه اقتصادی سلفچگان و افراد تاثیرگذار حامی این کار خواهند بود.

صادقی گفت: امیدواریم در چهارسال آینده به همین روحیه و تعامل و هماهنگی پروژه تکمیل آبرسانی، توسعه آبیاری مکانیزه، بیابان زدایی که حدود 105 هکتار بیابان بحرانی وجود دارد، تقویت زیرساخت‌های گردشگری، تقویت و گسترش بنگاه‌ها و واحدهای اقتصادی خرد و متوسط، توسعه حمل و نقل شهری و اجرا و تکمیل خطوط مترو را به نتیجه رسانده و شاهد آرامش بیشتر مردم باشیم.

انتهای پیام/ح

ایجاد بیش از 28 هزار شغل در دولت یازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
خیلی عالیه
آخرین اخبار