زیرسایه بوعلی سینا بودن افتخار همدانی هاست

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان زیر سایه بوعلی‌سینا بودن را افتخار همدانی ها دانست.

زیرسایه بوعلی سینا بودن افتخار همدانی هاستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دکتر موسوی‌بهار ،رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در مراسم ادای احترام به شیخ الرییس بوعلی‌سینا اظهار کرد: افتخار می‌کنم ما همدانی‌ها زیر سایه بوعلی سینا هستیم و روز پزشک را در زادروز این بزرگوار گرامی می‌داریم.

 وی مراسم ادای احترام به مقام شامخ بوعلی‌سینا را فرصتی مناسب برای قدردانی از شاغلان حرفه‌های پزشکی به ویژه پزشکان زحمت‌کش استان همدان عنوان کرد.

 رییس دانشگاه با بیان اینکه پیشنهاد نامگذاری روز پزشک در زادروز بوعلی سینا از همدان و توسط رییس نظام پزشکی همدان مطرح شد افزود: ما افتخار می‌کنیم قطبیت و مرکزیت ایران و جهان در شهر همدان است و ما افتخار خدمت به این مردم بزرگ را داریم.

 وی از مردم شریف همدان، پزشکان، داروسازان و شاغلان حرفه‌های پزشکی دعوت کرد که علاوه بر حضور در همه ایام سال در سالهای بعد نیز در جوار آرامگاه بوعلی سینا به این عالم ارزشمند ادای احترام کنند.

 دکتر موسوی بهار همچنین به همه افرادیکه که توفیق ادای سوگند روز فارغ التحصیلی‌شان در محضر شیخ‌الاطبا و قطب عالم پزشکی را دارند، تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که همه پزشکان جامعه از حکیم بودن بوعلی سینا الگوبرداری کنند.

انتهای پیام/ ش

زیرسایه بوعلی سینا بودن افتخار همدانیهاست

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.