رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی؛

جزییات جدید اختلاس ۴۷ میلیاردی از بانک رفاه/دومین متهم بازداشت شد

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از دستگیری دومین متهم اختلاس ۴۷ میلیاردی از بانک رفاه استان خراسان شمالی خبر داد.

جزییات جدید اختلاس ۴۷ میلیاردی از بانک رفاه/دومین متهم بازداشت شد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین قدرتی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی ، آخرین جزئیات اختلاس ۴۷ میلیاردی از بانک رفاه استان خراسان شمالی را تشریح کرد و گفت: دومین متهم این پرونده به دستور بازپرس بازداشت شده است.

وی با اعلام اینکه متهمان با استفاده از رمز‌های جعلی اقدام به جابجایی وجه از حساب‌های بین بانکی می‌کردند، افزود: تاکنون مبلغ ۴۷ میلیارد ریال از حساب‌های بین بانکی برداشت شده و احتمال افزایش مبلغ اختلاس نیز وجود دارد.

این مقام قضایی در ادامه عنوان کرد: این فرد با استفاده از زمان لازم برای جابجایی پول‌ها به انتقال وجوه به حساب شخصی خود اقدام می‌کرده و این چرخه درجریان بوده است تا اینکه بازرسی بانک با ورود به حساب‌ها متوجه ناهماهنگی بین حساب‌ها و کسر موجودی می‌شود.

قدرتی اضافه کرد: با اطلاع موضوع به رئیس شعبه پرونده‌ای دراین خصوص در دادسرا تشکیل و با دستور دادستان کارمند متخلف بازداشت شد.

وی افزود: طبق تحقیقات بعمل آمده و بازرسی‌های انجام شده شب گذشته به دستور بازپرس پرونده یکی دیگر از همدستان متهم دستگیر شده است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی ادامه داد: به دستور دادستان در اقدامی پیشگیرانه تا کنون بیش از ۸ میلیارد تومان از اموال منقول وغیرمنقول متهم ضبط شده است.

منبع:میزان

انتهای پیام/ع

اختلاس ۴۷ میلیاردی کارمند بانک در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
باید متهمان در اشد مجازات بشن حبس ابد
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم
۱۳:۲۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
یا خدا !!! همه شدن دزد......