به میزبانی کتابفروشی های کرمان؛

طرح تابستانه کتاب اجرا می شود

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان گفت: طرح تابستانه کتاب تا ۱۵ شهریورماه در کتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می‌شود.

طرح تابستانه کتاب اجرا می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، وحید محمدی، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح تابستانه کتاب، به عنوان ششمین طرح حمایتی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور پرداخت یارانه کتاب به خریداران، گفت: در این طرح ٢٥ کتابفروشی در استان کرمان حضور دارند.

وی درباره ویژگی این طرح گفت: میزان تخفیف هر فرد برای خرید کتاب‌های عمومی ٢٠ درصد و کتاب‌های کودک ٢٥ درصد است و سقف خرید نیز صد هزار تومان است و خرید بیشتر از صد هزار تومان شامل تخفیف نمی‌شود و هر فرد می‌تواند با مراجعه به کتابفروشی عضو طرح با ارائه شماره ملی خود خرید کند و مجاز به خرید از هر کتاب ٢ جلد می‌باشد.

محمدی هدف از اجرای این طرح را رونق بازار کتاب، ترویج کتابخوانی، توزیع بخشی از یارانه مصرف کننده‌ها در کتابفروشی‌ها و همچنین کمک به تقویت ناشران و ارتقای وضعیت آن ها دانست.

وی بیان کرد: افراد می‌توانند با مراجعه به وبگاه ketab.ir و با انتخاب بنر طرح تابستانه که لیست کتابفروشی‌های عضو طرح به تفکیک هر استان قابل نمایش است با انتخاب استان مورد نظر تمامی کتابفروشی‌های شهرستان‌های استان کرمان به همراه آدرس و شماره تماس آنها را مشاهده کنند.

انتهای پیام/ح

کتاب بخرید تخفیف بگیرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار