فرمانده پلیس فرودگاه‌ های کشور در بازدید از فرودگاه ساری مطرح کرد

ادامه اعزام حجاج کشور به سرزمین وحی تا ۴ شهریور

باقیمانده پروازهای حجاج کشور به سرزمین وحی تا ۴ شهریور انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌ های کشور بابیان اینکه عمده پرواز‌های اعزام حجاج انجام شده است، گفت: تا ۴ شهریور باقیمانده پرواز‌های حجاج کشور انجام خواهد شد و مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: مردم نیز به توصیه پلیس در فرودگاه برابر آمار بسیار خوب عمل کردند و جز تعداد کمی که مشکل جزئی داشتند و بعد از بازرسی آن‌ ها نیز به حج اعزام شدند، مشکل خاصی نداشتیم.

سردار مهری گفت: هنگامی که حجم مسافر در فرودگاه زیاد می‌شود ما باید هم به فکر امنیت، هم بازرسی دقیق و هم پرواز به موقع باشیم که همه این اقدامات در کنار هم و با کمک و مساعدتی که فرماندهی انتظامی استان‌ ها در فرودگاه‌ های مراکز استان داشتند از حیث اعزام نیروی کمکی و راهور برای روان سازی ترافیک در فرودگاه، انجام شده است.

فرمانده پلیس فرودگاه کشور با بیان اینکه تمام فرودگاه‌ هایی که در این ایام مورد بازرسی قرار گرفتند، با دقت کار خود را انجام دادند، افزود: آن‌ها از مشکلاتی که ممکن بود در فرودگاه عربستان برای هم میهنان ما پیش آید، پیشگیری کردند و منتظریم که پس از پایان حج، اقدامات خود را به استحضار مردم برسانیم.

سردار مهری با بیان اینکه لیستی از دارو‌های ممنوعه همچون قرص‌ های ترامادول و متادون وجود دارد که زائران نباید همراه خود داشته باشند، گفت: مواد مخدر صنعتی و سنتی در کشور عربستان ممنوعیت دارد و اگر در کشور عربستان، زائران با این مواد دستگیر شوند، زندانی خواهند شد.

وی با اشاره به وجود مواردی که زائران مواد مخدر همراه داشته و دستگیر شدند و از اعزام آن‌ها جلوگیری شده است، افزود: بنا به توصیه فرماندهی ناجا مبنی بر تسهیل پلیس، موارد ممنوعه از زائران در فرودگاه ضبط، اما آن‌ها به حج اعزام می‌ شوند، در صورتی که مشکل جسمی نداشته باشند.

فرمانده پلیس فرودگاه کشور گفت: برخی افراد، پس از دستگیری و ضبط مواد مخدرشان، اظهار می‌کنند که اگر این مواد نباشد نمی‌توانند به عربستان بروند و اعمال حج را در یک ماه انجام دهند و در این موارد بنا به درخواست خودشان اعزام نمی‌شوند.

انتهای پیام/ م

۴ شهریور پایان اعزام حجاج کشور به سرزمین وحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار