با دخالت اورژانس اجتماعی کشور؛

کودک آزرده سیرجانی به بهزیستی تحویل داده شد

رئیس اورژانس اجتماعی کشور آخرین وضعیت کودک آزاری در سیرجان استان کرمان را تشریح کرد و گفت: کودک 15 ماهه که چندی پیش در شهر سیرجان مورد کودک آزاری قرار گرفته بود، به یکی از شیرخوارگاه‌های شهر کرمان منتقل شد.

کودک آزرده سیرجانی به بهزیستی تحویل داده شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حسین اسدبیگی گفت: 26 مرداد ماه سال جاری مادری کودک یکساله خود را در حالیکه دست کودک از چند قسمت بریده و آثار کبودی نیز در صورتش مشهود بود به اورژانس بیمارستان امام رضا سیرجان منتقل کرد.

وی ادامه داد: پس از آن کودک به بیمارستانی در کرمان اعزام شد و همکاران اورژانس اجتماعی به بررسی اطلاعات بیشتر از وضعیت این کودک و مادر وی پرداختند. تا جایی که در اظهارات اولیه این مادر مشخص شد که وی اعتیاد داشته و پدر کودک نیز در زندان است. این در حالیست که مادر مدعی شد آسیب‌ها از سوی پسرعموی 25 ساله‌اش به کودک وارد شده است.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور ادامه داد: کودک آزاری جنسی درمورد این کودک 15 ماهه گزارش نشده است.

به گفته اسدبیگی، این کودک روز گذشته از بیمارستان ترخیص و به یک شیرخوارگاه سازمان بهزیستی کشور در شهرستان کرمان منتقل شده است.

وی ادامه داد: مادر کودک دستگیر شده و پسرعموی نیز خود را به نیروی انتظامی معرفی کرده است.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور ادامه داد: در حال حاضر منتظر هستیم تا نیروی انتظامی شرح ماجرا را گزارش دهد،‌ این در حالیست که وضعیت جسمانی کودک نسبتا رضایت بخش است.

به گفته اسدبیگی، این کودک دارای برادری حدودا هفت ساله است که وی نیز مبتلا به اعتیاد بوده و تحت درمان است و پس از طی مراحل درمان به بهزیستی منتقل خواهد شد.

منبع ایسنا

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار