در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کمالی: به دنبال تغییرات در خانه احزاب هستیم

کمالی گفت: مذاکراتی با معاونت سیاسی وزارت کشور برای ایجاد تغییرات در خانه احزاب داشتیم که نیازمند حمایت دولت است.

حسین کمالیحسین کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در دوره جدید خانه احزاب به دنبال برخی تغییرات در فعالیت احزاب هستیم، گفت: این امر نیازمند حمایت دولت است و مذاکراتی هم با معاونت سیاسی وزارت کشور داشته‌ایم که بتوانند همراهی خوبی با احزاب داشته باشند.

رئیس خانه احزاب با بیان اینکه سعی می‌کنیم در نگاه به احزاب بازنگری داشته باشیم، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما این است که از مسئولین نظام برای مسائلی از این دست دعوت به عمل آوریم.

نماینده احزاب در کمیسیون ماده 10 احزاب در خصوص برنامه‌های خود بعد از حضور در این کمیسیون گفت: وظیفه کمیسیون ماده 10 احزاب طبق قانون یک نوع رسیدگی به تعیین صلاحیت احزاب برای صدور پروانه کار است.

دبیر کل حزب اسلامی کار با بیان اینکه روال عادی کمیسیون ماده 10 جریان دارد، اظهار داشت: ما در این فرصت نواقصی که در کار احزاب و گروه‌ها وجود دارد را بررسی می‌کنیم و از طریق کمیسیون ارزیابی کرده و نسبت به اصلاح آ‌نها تلاش می‌کنیم.

کمالی مسائل مربوط به انتخابات و جرم سیاسی یکی دیگر از مسائلی خواند که در کمیسیون مطرح خواهد کرد تا فعالیت احزاب منسجم‌تر و ضابطه‌مند تر شود.

انتهای پیام/

 

تغییرات در خانه احزاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار