فرماندار چرداول:

بیان خدمات نظام موجب امید در جامعه می‌شود

فرماندار چرداول گفت: بیان خدمات نظام سبب ایجاد امید در جامعه می‌شود.

بیان خدمات نظام موجب امید در جامعه می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مراد یگانه در از جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در بخش هلیلان اعلام کرد: هفته دولت را به عموم مردم و دولتیان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک می‌گویم.

یگانه اضافه کرد: این هفته فرصت خوبی برای بیان خدمات نظام و دولت تدبیر و امید به مردم است، بیان خدمات نظام سبب امید و امیدواری در جامعه می‌شود.

وی رونق تولید و اشتغال باتوجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری را مهمترین ماموریت همه‌ دستگاه‌های متولی در امر اشتغال دانست.

یگانه ضمن تاکید بر تداوم اعطای تسهیلات خواستار همراهی و تعامل بیشتر مدیران بانک‌ها در موفقیت و به ثمر رساندن این هدف بزرگ و موثر شد.

فرماندار چرداول با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی و اشتغال خواستار پیگیری جدی دستگاه‌ها در جهت اشتغال پایدار شد.

فرماندار چرداول در این جلسه بر شناسایی هرچه بیشتر ظرفیت‌ها و مشاغل بومی منطقه تاکید کرد: باشناسایی پتانسیل‌ها و مشاغل مورد نیاز زمینه اشتغال جوانان جویای کار باید فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در حوزه اشتغال در شهرستان چرداول شده برای یکهزار و ۴۶۰ نفر هدفگذاری شده است که تا به امروز با جذب ۸۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۲۵۴ نفر فراهم و امیدواریم با کمک همه دستگاه‌ها تاپایان سال به این هدف مهم در شهرستان دست یابیم.

انتهای پیام/اس

ضرورت بیان خدمات نظام در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.