درراستای اهداف اشتغال زایی ؛

296 وانت نیسان تحویل مددجویان کرمان می‌شود

۲۹۶ خودروی وانت نیسان زامیاد با مشارکت صندوق کار آفرینی امید به زودی تحویل مددجویان کمیته امداد استان کرمان می‌شود.

296 وانت نیسان تحویل مددجویان کرمان می‌شودبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛غلامرضا خواجه ،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه این خودروها در قالب تفاهم نامه سه‌جانبه بین کمیته امداد با شرکت خودروسازی زامیاد و صندوق کارآفرینی امید تحویل مددجویان می شود، گفت: یکی از اهداف بسیار مهم کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندسازی آنان است.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد قیمت تمام شده هر خودرو را صندوق کارآفرینی امید با واگذاری تسهیلات به مددجو پرداخت می کند و ۱۰ درصد باقیمانده نیز سهم آورده متقاضی است، افزود: در صورتیکه مددجویی نتواند سهم ۱۰ درصد خود را بپردازد، این مبلغ توسط کمیته امداد به صورت وام قرض الحسنه به مددجو پرداخت می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: برای سهولت کار متقاضیان و به دلیل اینکه اکثر مددجویان برای آوردن ضامن یا چک کارمندی با مشکل مواجه‌اند، سند خودرو به عنوان ضمانت در صندوق کارآفرینی امید باقی می‌ماند و پس از اتمام اقساط در اختیار مددجو قرار گیرد.

وی ارزش ریالی هر دستگاه وانت نیسان را به طور متوسط بین ۳۷ تا ۴۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این خودروها با تسهیلات قرض‌الحسنه و با بازپرداخت ۶۰ ماهه تحویل مددجویان می شود.

خواجه افزود: رویکرد کمیته امداد استان این است که برای خانواده‌هایی که دارای شرایط کار هستند، از منابع مختلفی نظیر منابع امداد، تسهیلات بانکی و کمک خیران اشتغال ایجاد کند.

خواجه گفت: پیش‌بینی می‌شود مددجویان از طریق این خودروها ماهیانه بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درآمدزایی داشته باشند و توانمندی شده و به خودکفای برسند.

انتهای پیام/ح

خودکفایی مددجویان کمیته امداد با خرید وانت نیسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار