حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی در همایش رهپویان وحی:

امروز شبیخون فرهنگی و جنگ نرم بی‌صدا کشته می‌گیرد

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش گفت: امروز شبیخون فرهنگی و جنگ نرم بی صدا کشته می‌گیرد و تنها راه خروج از این وضعیت قرآن است.

امروز شبیخون فرهنگی و جنگ نرم بی صدا کشته می‌گیردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه ١ شهریور ماه در مراسم تجلیل از رهپویان وحی که در سالن کوثر ارتش برگزار شد با اشاره به اینکه در این دنیا همه موجودات دارای ماموریت از جانب خداوند هستند اظهار داشت: در میان همه موجودات در حال ماموریت تنها انسان مختار بوده و دارای آزادی است و می‌تواند ماموریت خود را به درستی انجام دهد.

وی ادامه داد: در این میان انسان تنها موجودی است که در عملیات خود تخلف می کند زیرا سایر موجوداتی که خداوند آفریده است وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند زیرا اختیار ندارند، بنابراین انسانی که دارای اختیار است در آخرت نیز مسئول پاسخگویی به اعمال خود است، پس انسان مختار در این دنیا و یوم الحساب باید پاسخ بدهد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: حال اینکه انسان مسئول انجام چه اموری است نیز مهم است، زیرا انسان احسن المخلوقین است و این برتری فقط برای انسان است، خداوند در قرآن می‌فرمایند"‌ای اهل ایمان خود و خانواده خود را از آتش نگه دارید" و این بدان معناست که انسان‌ها در مراقبت از خطر آتش حرام خوری، حرام گویی، حرام شنویی و به طور کلی انجام هرگونه گناه باشید، بنابراین اولین مسئولیت انسان در قبال خودش است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی یادآور شد: در یک خانواده ابتدا پدر و مادر باید خود را بسازنند تا بتوانند فرزندان خود را تربیت کنند، بنابراین ما در مرحله اول خانواده خود را ساخته و سپس به صورت سلسله مسائل اخلاقی پیش برویم تا این امر تسری پیدا کند.

وی در رابطه با اینکه چگونه این کار تربیتی را انجام دهیم افزود: در این رابطه پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند" برای برون از گناه تنها دژ قرآن است"، این روایت معتقد است در دوره آخرالزمان که فتنه‌های نو را شاهد هستیم و گنا‌های پیش بینی ناپذیر از هرسو دیده می‌شود تنها راه خروج از این اتفاقات تنها قرآن است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تا امروز به وسیله دنیای مجازی؛ فضای رسانه‌ای ما را مدیریت می‌کردند و از امروز به دنبال فضای فکری ما هستند، امروز شبیخون فرهنگی و جنگ نرم بی صدا کشته می‌گیرد و تنها راه خروج از این وضعیت مراجعه به مرام نامه قرآن است، این کتاب الهی قانون خداوندی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی ابراز داشت: بر ما واجب است بعد از پیوند با قرآن بتوانیم فرهنگ قرآن را هم توسعه دهیم، امروز نباید از حرکت ایستاد بنابراین باید حرکت قرآنی ادامه پیدا کند، البته باید در حفظ و ترویج قرآن بیشتر کیفیت را به جای کمیت مدنظر قرار دهیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه یک رقابت قرآنی خوب در میان نیرو‌های مختلف ارتش به وجود آمده است، تصریح کرد: این اتفاق قرآنی خوب است، اگر قرار است ستاد آجا در رقابت قرآنی با سایر نیرو‌ها رقابت کند باید به فعالیت‌های قرآنی خود یک نظام بدهد.

انتهای پیام/

 

شبیخون فرهنگی دشمن در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار