فعالیت دو روزنامه جدید در استان زنجان

معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:با تصمیم هیئت نظارت بر مطبوعات کشور مجوز فعالیت دو روزنامه جدید در استان زنجان تحت عنوان "زنگان امروز" و "نسیم ابهررود" صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ قاسمی با اعلام این خبرافزود : زمینه فعالیت نشریه "زنگان امروز" در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و روزنامه "نسیم ابهررود" در حوزه ی اجتماعی و سیاسی است .
وی تعداد رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان زنجان را ٥٤ رسانه معرفی کرد و افزود: پنج روزنامه، ١٣ هفته‌نامه، ١١ دوهفته‌نامه، پنج ماهنامه، ١٠ فصلنامه و یک دوفصلنامه در زنجان مجوز فعالیت دارد.
قاسمی تاکید کرد: هم‌اکنون ٢٥ درخواست مجوز نیز از استان زنجان در نوبت تشکیل جلسه هیئت نظارت بوده که در زمینه‌های مختلف هفته‌نامه، دوهفته‌نامه، ماهنامه، فصلنامه، دوفصلنامه و پایگاه خبری درخواست خود را مطرح کرده‌اند.
گفتنی است : پیش از این استان زنجان صاحب سه روزنامه "مردم‌ نو،"ندای ابهر" و "صدای زنجان" بود و با صدور روزنامه "زنگان امروز" به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی مصطفی ارفعی هچنین مجوز "نسیم ابهر رود" به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی احمد ذوالقدربه روزنامه های استان زنجان اضافه شد .
انتهای پیام/ش


صدور مجوز فعالیت دوروزنامه جدید در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.