جلالی: بازی سختی مقابل فولاد داریم/منش پورموسوی و مهاجری را دوست دارم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فردا دیدار سختی مقابل فولاد خوزستان داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان گفت: فولاد تیمی سخت کوش است و ما می دانیم مسابقه سختی را مقابل این تیم خوزستانی در پیش داریم.

 

جلالی در ادامه گفت: فوتبال پستی بلندی های بسیاری دارد ما در چهار بازی گذشته خود به آنچه که  خواستیم نرسیدیم. اما از فصل پیش جلوتر هستیم. برای این که این مشکل حل شود دو راهکار در دستور کار خود داریم. اولین مورد آن است که نفرات را ترمیم کنیم و در وهله دوم در تمرینات بهتر عمل کنیم‌.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: بازیکن جدید نیجریه ای ما خوشبختانه به این دیدار می‌رسد و امیدواریم که آی تی سی بازیکن دیگر ما تا فردا حاضر شود کار در آینده در جدول موقعیت خوبی داشته باشیم.

جلالی خاطرنشان کرد: تیم خوبی داریم به بازیکنانم اعتقاد دارم و می‌بینم که می‌خواهند جای خود را ثابت کنند و در برخی موارد تلاششان از من بیشتر است.

جلالی در خصوص برنامه باشگاه پیکان گفت: ما از فصل گذشته برنامه قوی و خوبی داریم ،هدف ما در فصل گذشته ایجاد ثبات بود اما باید بدانید که در روزهای سخت تجربه کمک می کند و در شرایط سخت می فهمیم چه اشخاصی کنار تیم ما هستند. ما و بازیکنان این هفته اتفاق نظر داشتیم که اگر شایسته هستیم باید در میدان مسابقه آن را نشان دهیم و شرمنده مدیران نشویم.

جلالی در مورد بازیکنان جدید تیم فوتبال پیکان گفت: در خصوص بازیکنان جدید نمی‌توانم صددرصد نظر دهم اما می‌دانم آنها می‌توانند موجودی ما را افزایش دهند.

جلالی تصریح کرد: سال گذشته می‌خواستیم به ثبات برسیم و امسال ۱۴ بازیکن جوان را به لیست خود اضافه کردیم تیم امید پیکان عملکرد خوبی دارد و قدرت لازم را در اختیار دارد و ما به آینده امیدوار هستیم و با دو باخت از برنامه خود صرف‌نظر نمی‌کنیم باشگاه پیکان ظرفیت‌های بسیار دارد.‌

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد حضور جادوگر در فوتبال گفت: شما در زندگی خانوادگی خود می توانید این مسایل را ببینید این موضوع وجود دارد اما اگر به آن اعتقاد ندارید دنبالش نروید و اگر اعتقاد دارید به آن بپردازید.

جلالی در مورد تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد فولادی ها منتظر لحظه هستند و ما باید جلوی این لحظه ها را بگیریم و اشتباه نکنیم به نظرم بازی خوبی فردا شاهد خواهیم بود. من خوشحالم که برخی از مربیان جوان مثل پورموسوی و مهاجری نه تنها در زمین مسابقه بلکه در خارج از زمین هم منش پهلوانی دارند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: ۲ هفته پیش در کنفرانس خبری شرکت کردم و بعد از آن راهی هتل محل اقامت تیم شدم موضوعی پیش آمده بود وقتی تلفن همراه خود را دیدم ۷۳ تماس بی پاسخ از سوی خبرنگاران مشاهده کردم زمانی که پرسیدم چه خبر شده است فهمیدم در مورد موضوع امیرحسین صادقی می خواهند نظر من را بدانند باید بدانیم داشتن مخاطب بالا دلیلی به مقبولیت نیست خواهش دارم از افکار عمومی تبعیت نکنید ما باید به جامعه خط دهیم نه آنکه از آن تبعیت کنیم.

انتهای پیام/

صحبت های جلالی در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار